قائممقام وزیر صمت از آغاز مرحله دوم فروشهای اینترنتی از فردا (۱۶فروردین ۹۹) خبر داد و گفت: حمایت جدی از واحدهای صنفی که در شب عید نتوانستند فروش خوبی داشته باشند، در این قالب صورت میگیرد.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه صدا و سیما بدون محدودیت، تبلیغات گستردهای از فروش اینترنتی صورت خواهد داد، گفت: نقش صدا و سیما و رسانهها برای این فروشهای اینترنتی، بسیار مهم است چراکه آن را از یک پروژه موقت، به یک فرهنگ دائم و ثابت بین مردم تبدیل میکنند و مزایای قابل ملاحظهای خواهد داشت.
وی افزود: صدا و سیما در دوره قبل بالغ بر ۶ هزار ثانیه تبلیغ کرد، ولی اکنون آن را به بالغ بر ۴۰ هزار ثانیه تبدیل خواهد کرد.
به گفته قائممقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، این جشنواره تحت نظارت اتاق اصناف ایران قرار میگیرد؛ چراکه هدف اصلی فروش اینترنتی، اتصال فروشگاههایی است که تا به حال فروش اینترنتی نداشتهاند؛ ضمن اینکه هدف آن است که سقف فروش اینترنتی اضافه شود و دیگر هدف این است که کسب و کارهای سنتی و محلی که قدرت عرضه نداشتهاند، در طرح فروشهای اینترنتی فضای فروش بیابند.