امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

بهار دلنشین در رادیو فرهنگ با بهروز رضوی

مشاهده ۳۶۴
۱۳۹۹/۰۱/۱۶- ۰۱:۵۵

برنامه «بهار دلنشین» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ است که با اجرای بهروز رضوی، گوینده پیشکسوت رادیو هر روز روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «بهار دلنشین» بخشی از صدای آهنگسازان و ترانه‌سرایان ماندگار موسیقی ایرانی نظیر رهی معیری، روح‌الله خالقی، بیژن ترقی، رحیم معینی‌کرمانشاهی، مرتضی خان‌محجوبی، مرتضی حنانه، علی تجویدی، همایون خرم و … پخش می‌شود. ارتباط با هنرمندان شاخص سینما، تلویزیون و تئاتر و گفت‌وگو با یکی از هنرمندان موسیقی ایرانی، محلی و مقامی و پخش نمونه‌ای از آثارشان از دیگر بخش‌های این برنامه است.

همچنین در بخش «رواق» این برنامه کتاب‌هایی که در دوران خانه نشینی و یا حتی پس از آن خوب است که بخوانیم، معرفی می‌شود. ارتباط با مدرس داستان نویسی برای آموزش نویسندگی نیز از بخش های دیگری است که در برنامه «بهار دلنشین» به آن پرداخته می‌شود.

تهیه‌کننده این برنامه محمد حسینی باغسنگانی و اجرای آن به عهده بهروز رضوی است. «بهار دلنشین» یکی از برنامه‌های جایگزین «ساز نوروز» است که می‌توانید  از 16 فروردین هر روز ساعت ۱۷ تا ۱۹ به صورت زنده روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

امتیاز شما