امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

عیدانه‌های رادیو گفت و گو تا 20 فروردین ادامه دارد

مشاهده ۱۴۵
۱۳۹۹/۰۱/۱۶- ۰۸:۱۹

با توجه به ادامه محدودیت‌ها در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شبکه رادیویی گفت‌وگو همچنان با برنامه‌های مفرح همراه لحظات بهاری مخاطبان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نوشین رهگذر، مدیر تولید و تامین رادیو گفت‌وگو گفت: نشاط آفرینی و سرگرمی یکی از اهداف برنامه‌سازان در رادیو گفت‌وگو در نوروز 99 بود، اما در حال حاضر با توجه به اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا تاریخ 22 فروردین‌ ادامه دارد و رسالت رسانه در این شرایط آگاهی و امیدبخشی است، لذا همچنان برنامه‌های «شو پنجره بگشا» و «بدون انقضا» با محور ایجاد نشاط و اطلاع‌رسانی به هموطنان ادامه دارد.

برنامه «شو پنجره بگشا» تا 21 فروردین هر روز ساعت 10 در قالب مسابقه بین شرکت‌کنندگان دانشجوی رشته‌های مختلف تحصیلی طراحی شده تا علاوه بر ایجاد فضایی مفرح و جذاب، در ضمن اجرای مسابقه اطلاعات مفیدی با شنوندگان به اشتراک گذاشته شود و همچنین در هر برنامه سخنگوی صنوف و حوزه‌های مختلف، آخرین اتفاقات هر حوزه را اطلاع رسانی می‌کنند. یکی از بخش‌های دیگر برنامه پویش سبد مهربانی است که مخاطبان و مسئولان اجرایی کشور با عنایت به شرایط موجود کشور و شیوع ویروس کرونا و اختلال در نظام اقتصادی و معیشتی هموطنان سعی می‌کنند، مهرشان را در این سبد مهربانی گذاشته و پیشکش همنوعان خود کنند.

قسمت دیگری از برنامه «شو پنجره بگشا» به عکس‌ها و فیلم‌هایی اختصاص دارد که مردم و مسئولان از صحنه‌های خدمت‌رسانی به صورت خودجوش ارسال می‌کنند و این فیلم‌ها و عکس‌ها در قسمت رادیونمای رادیو گفت‌وگو بارگذاری می‌شوند.

همچنین «بدون انقضا» نیز از دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگوست که از روزهای نخستین شروع بیماری کرونا برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع درکنار مخاطبان بود. لذا این برنامه نیز در ادامه رسالت خود تا 21 فروردین هر روز ساعت 16 از این شبکه رادیویی تقدیم شنوندگان می‌شود.

مخاطبان رادیو گفت‌وگو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 در ارتباط باشند.

امتیاز شما