امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نگاهی به گسترش ویروس کرونا در آمریکا

مشاهده ۲۴۶
۱۳۹۹/۰۱/۱۶- ۱۴:۱۳

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی موضوع گسترش ویروس کرونا در آمریکا و مبارزه علیه آن در این کشور می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با نگاهی به وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایالت‎های مختلف آمریکا و آمار مبتلایان در این کشور، واکنش‎های ترامپ در این رابطه را به بحث و گفت‎وگو می‎گذارد.
همچنین در این برنامه ضمن مروری بر درگیری میان ترامپ و فرماندار نیویورک درخصوص قرنطینه منطقه، نگرانی‌ها درخصوص وضعیت زندانیان در زمان همه‌گیری ویروس کرونا و افزایش اعتراضات در مراکز نگهداری پناهجویان به ‎علت تشدید شمار مبتلایان به کرونا واکاوی می‎شود.
این برنامه در ادامه به نقد و بررسی دیدگاه‌های مردم آمریکا درخصوص دغدغه‌های ترامپ نسبت به اقتصاد این کشور و توجه نکردن وی به مردم در این روزها پرداخته و به بحث و تبادل نظر پیرامون نقش و تاثیرگذاری رسانه‌های آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور و مقایسه عملکرد دولت های آمریکا و چین در مبارزه با این ویروس کشنده می‎پردازد.
«ما مردم» به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 16 فروردین ساعت 21، به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.
تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 8 و 19 و سه‎شنبه ساعت 4 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما