امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تولید و پخش بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه نوروزی از بارگاه منور رضوی

مشاهده ۳۰۹
۱۳۹۹/۰۱/۱۷- ۱۲:۰۵

همزمان با تعطیلات نوروزی سال ۹۹ بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه نوروزی در بارگاه منور رضوی تولید و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی و همچنین در بیمارستان‌های کرونایی سراسر کشور پخش شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس به نقل از آستان نیوز، همزمان با ایام نوروز سال 99، بیش از 4 هزار دقیقه برنامه از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن شبکه‌های مختلف رفت.

برنامه‌های نوروزی امسال به دلیل اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه از شیوع بیماری کووید 19 و بسته بودن درهای بارگاه منور رضوی برای نخستین بار از حجم گسترده‌ای برخوردار بود، به طوری که با هماهنگی و تعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و رسانه ملی بیش از 3042 دقیقه برنامه مختلف از شبکه‌های سراسری و استانی و بیش از 1030 دقیقه ویژه برنامه «پنجره فولاد» جهت پخش در بیمارستان‌های کرونایی سراسر کشور تولید و پخش شد.

ارتباط زنده با شبکه‌های سیما و شبکه‌های استانی در سال تحویل به میزان 386 دقیقه و پخش ویژه برنامه نوروزی «سلام» از ساعات پایانی آخرین شب سال تا لحظه تحویل سال به مدت 570 دقیقه از شبکه افق و «باب الحوائج» به مدت 286 دقیقه پخش همزمان از شبکه‌های مختلف از جمله برنامه‌های ویژه سال تحویل 1399 بود.

نخستین جلسه هیات دولت در دومین روز از نوروز سال 1399 نیز با ارتباط زنده با بارگاه منور رضوی آغاز شد.

 «نورالهدی» عنوان ویژه برنامه اذانگاهی مغرب بود که در ایام نوروز به مدت 513 دقیقه از سیمای خراسان رضوی بر روی آنتن رفت. «تا آسمان» نیز عنوان برنامه اذانگاهی ظهر و دعا بود که در نوروز 99 به مدت 253 دقیقه از سیمای خراسان رضوی پخش شد.

«سین هشتم» برنامه دیگری بود که از روزهای پایانی سال 98 آغاز شده بود و تا روز مبعث پیامبر اسلام(ص) به مدت458 دقیقه میهمان مخاطبان شبکه قرآن سیما بود.

از دیگر برنامه‌های مشارکتی موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با شبکه قرآن پخش ویژه برنامه «حریم امن» بود که به مدت 660 دقیقه از این شبکه بر روی آنتن رفت.پخش دعای کمیل در دو شب جمعه نوروزی به مدت 75 دقیقه از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می رفت.

 «صهبای عشق» ویژه برنامه اعیاد شعبانیه سیمای خراسان رضوی بود که در این ایام به مدت  466 دقیقه میهمان منازل مخاطبان بود.

پخش ویژه برنامه «مخاطب خاص» از شبکه سه سیما، قرائت دعای فرج، دعای هفتم صحیفه سجادیه، زیارت آل یاسین و ... از دیگر فعالیت های مشارکتی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با صدا و سیما در نوروز 1399 بود.ویژه برنامه‌های نوروزی سال 99 از 28 اسفندماه سال 98 آغاز و تا پایان پانزدهم فروردین ماه ادامه داشت.

امتیاز شما