امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بحران کشاورزی در اروپا

مشاهده ۱۹۹
۱۳۹۹/۰۱/۱۷- ۱۳:۳۳

برنامه «شکاف اقتصادی»از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، این هفته به بررسی اوضاع رو به‌ افول کشاورزی در کشورهای اروپایی اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شکاف اقتصادی» به دلایل افت شدید قیمت محصولات کشاورزی در فرانسه و گلایه‌های کشاورزان از این بابت و اعتراضات آنها نسبت به این مساله پرداخته و وضعیت کشاورزی در آلمان و اوضاع نه چندان مناسب کشاورزان این کشور و اعتراضات صورت گرفته در این زمینه را بررسی می‌کند.

همچنین در این برنامه مقررات زیست محیطی و قوانین محدودکننده اتحادیه اروپا که منجر به آسیب زدن به بخش کشاورزی شده ، تحلیل می‌شود. واکاوی دلایل عدم حمایت دولت از کشاورزان خُرد و توجه آنها به غول های بخش کشاورزی در اروپا، نگاهی به وضعیت رو به افول کشاورزی در اسپانیا و اعتراضات نسبت به عدم حمایت دولت از این بخش اروپا نیز از دیگر محورهای برنامه است.

برنامه «شکاف اقتصادی» با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

امتیاز شما