امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شیوع گسترده کرونا در ایران و اقدامات دولت به روایت پرس تی وی

مشاهده ۲۴۳
۱۳۹۹/۰۱/۱۸- ۱۳:۲۷

شیوع گسترده کرونا در ایران و اقدامات متنوع و جدید دولت و ارگان‌های مرتبط و توفیقات آنها در مبارزه با این بیماری در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ایران امروز» به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی به بررسی اقدامات و تمهیدات جدید دولت و ارگان‌های مختلف در ستاد مقابله با کرونا می‌پردازد. در این برنامه ضمن مروری بر تصمیمات جدید دولت و نحوه اجرای آنها در زمینه کنترل شیوع ویروس کرونا، روند رشد یا کاهش آلودگی به ویروس در ایران و نظرات و توصیه‌های کارشناسان در این حوزه بررسی می‌شود.

این برنامه همچنین به واکاوی واکنش‌ها و کمک‌های بین‌المللی به ایران برای مبارزه با کرونا پرداخته و موفقیت تیم‌های تحقیق و توسعه ایرانی برای دست یافتن به واکسن و کیت‌های تشخیص ایرانی را تحلیل می‌کند. نگاهی به تمهیدات دولت برای دسترسی مردم به امکانات بهداشتی، دارویی و غذایی نیز از دیگر محورهای برنامه است.

برنامه «ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 1 بامداد چهارشنبه 20 فروردین از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 6، 13 و 18، پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 8 و 21 و جمعه ساعت 17 روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما