امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن نیمه شعبان در صدا‌وسیمای مرکز زنجان

مشاهده ۵۶۵
۱۳۹۹/۰۱/۱۹- ۱۰:۱۷

برنامه‌های صدا‌وسیمای مرکز زنجان در آستانه نیمه شعبان و جشن‌های میلاد مسعود حضرت بقیه الله‌ (عج) رنگ شور و شادی به‌خود می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای زنجان از فردا تا 22 فروردین به مناسبت نیمه شعبان، برنامه‌های شاد و متنوعی روی آنتن می‌برد. اجرای زنده موسیقی و سرود و تواشیح، ارتباط زنده با قم و مسجد مقدس جمکران و خراسان رضوی و حرم مطهر امام رضا(ع)، ارتباط زنده با حسینیه اعظم و پخش مولودی خوانی مداحان مطرح استان از محل حسینیه اعظم زنجان، ارتباط زنده با مزار شهدای گمنام و پخش زنده مولود خوانی مداحان از مزار شهدای گمنام از بخش‌های این برنامه‌هاست.

ارتباط زنده با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و گزارش زنده از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان، گزارش، راه اندازی پویش تلاوت دعای عظم البلاء و دعای فرج با نیت توسل به امام زمان(عج) برای دفع این بلای فراگیر توسط خانواده‌ها و پخش فیلم‌های ارسالی خانواده‌ها از تلاوت‌ها از دیگر بخش‌های این برنامه‌هاست.

شبکه استانی صدا در قالب برنامه‌های مختلف، به استقبال ولادت باسعادت آخرین ذخیره الهی می‌رود. برنامه زنده ویژه ولادت حضرت ولیعصر(عج) با رویکرد اطلاع‌رسانی و تفریحی، برنامه ویژه نیمه شعبان با رویکرد تبیینی و معرفتی مباحث مهدویت و انتظار و وظایف منتظرین با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، ارتباط با شهرهای قم و مشهد مقدس، اطلاع‌رسانی اقدامات دستگاه‌های فرهنگی و مسابقات ویژه نیمه شعبان و پرداختن به موضوع مهدویت و انتظار در تمام برنامه‌ها از جمله برنامه‌ریزی معاونت صدا در این ایام است.

برقراری ارتباط با بنیاد مهدویت و اطلاع رسانی برنامه‌های این بنیاد در طول سال و نیمه شعبان، طراحی تصاویر و اسلایدهای ویژه نیمه شعبان در رادیو نما، پخش ویژه برنامه مهدویت با عنوان«در انتظار نور»، پخش برنامه‌های تأمینی با موضوع نیمه شعبان، معرفی کتاب‌های ویژه مهدویت در طول این هفته برای سنین مختلف و پخش موسیقی‌های شاد محلی و آئینی از دیگر تمهیدات رادیو زنجان است.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز زنجان هم با پوشش خبری برنامه‌های مجازی عید میلاد در کل استان، تهیه گزارش خبری از جشن‌های نیمه شعبان، گزارش تولیدی از فلسفه واقعی انتظار و بارگذاری تصاویر ارسالی شهروندان در اپلیکیشن‌های خبرگزاری با مخاطبان همراه می‌شود.


امتیاز شما