امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

عطر نرگس در شبکه دنا به مشام می رسد

مشاهده ۵۵۲
۱۳۹۹/۰۱/۱۹- ۱۳:۰۹

صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی مود(عج) با پخش برنامه‌های جذاب، در جشن میلاد مشارکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای دنا در برنامه«به تماشای بهار» با حضور کارشناسان دینی و مذهبی و ائمه جمعه و ارتباط زنده تصویری با مسجد جمکران، فلسفه قیام مهدویت،  فلسفه انتظار و اهداف قیام را تشریح می‌کند. انعکاس جشن‌های خانگی نیمه شعبان،  اجرای موسیقی محلی با حضور خوانندگان بومی و ملی، اجرای برنامه‌های شاد، طنز، نمایش و بررسی موضوعاتی همچون آثار و نتایج انتظار، انتظار در روایات و نقش دعا در ظهور آقا امام زمان(عج) از دیگر تمهیدات شبکه دنا است.

ویژه برنامه«چشم به راه» همزمان با خجسته میلاد موعود حضرت صاحب‌الزمان(عج) به صورت زنده از رادیو دنا روی آنتن می‌رود. گزارش، ارتباط زنده با صدای استان‌ها و رادیوهای سراسری، مولودی‌خوانی، شعر مهدوی و معرفی کتاب‌های حوزه مهدویت از جمله بخش‌های متنوع این برنامه است. نامه به  افراد و قهرمانان فداکاری که به مردم خدمت می‌کنند، کلیپ شعرخوانی کودکان با موضوع مهدویت، حضور در بیمارستان‌های استان و قدردانی از پرستاران و پزشکان معالج درمانی مبارزه با کرونا، برگزاری مسابقه تزئین منزل در نیمه شعبان از دیگر بخش‌های برنامه است که به تهیه‌کنندگی مشترک فریبا پورعلی و علی دارابی، 20 فروردین ساعت 15 و 21 فروردین ساعت 9 پخش می‌شود.

انعکاس برنامه‌های مجازی نیمه شعبان در تمام نقاط استان، تهیه گزارش از جشن‌های نیمه شعبان و بارگذاری تصاویر ارسالی شهروندان در وب سایت خبرگزاری از برنامه‌های معاونت اطلاعات و اخبار شبکه دنا است.

امتیاز شما