امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی فرمانده و مسئولان سپاه انصارالمهدی(عج) از شبکه اشراق

مشاهده ۶۳۲
۱۳۹۹/۰۱/۲۴- ۱۴:۴۹

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان با حضور در صداوسیمای رنجان از همکاری‌ها و تلاش‎های ارزنده رسانه استانی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای زنجان در این دیدار با  تبریک  حلول سال نو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی توانمند ولایت و مردم در حفظ آرمان‌های انقلاب و امنیت و اقتدار کشورمان دانست.

لطیفی با تشکر از تلاش جهادی بسیج و سپاه در عرصه‌های مردم یاری افزود: همان طور که حضرت امام فرمودند، بسیج شجره طیبه ای است که برکات آن بی‎شمار است و در هفته‌های اخیر هم شاهد تلاش بی‎بدیل بسیج و سپاه پاسداران در مبارزه ملی با ویروس کرونا بودیم که این تلاش شبانه‎روزی تحسین عموم مردم را در پی داشته است.

فرمانده سپاه استان هم از تلاش رسانه استانی در تولید برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه تشکر کرد و افزود: انعکاس برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه تولیدات مرتبط با مدافعان سلامت عمومی‌به ویژه در ایام نوروز، تأثیر به سزایی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه دارد. سردار کرمی‌ با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن شهروندان در خانه افزود: بنده برنامه‌های نوروزی شبکه اشراق را دیدم و انصافا برنامه‌هایی شاد و مناسب این ایام پخش شد که شایسته قدردانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت حمایت از رسانه ملی در جبهه تقابل با جنگ رسانه‌ای دشمن علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی‌، بر تداوم همکاری با رسانه استانی در سال جدید تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، بر اهمیت همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها به خصوص نهادهای فرهنگی برای تحقق عنوان سال گفت: در این راستا رسانه ملی نقش بسیار مهمی را می‎تواند ایفا کند.

در پایان این دیدار از مدیرکل و تعدادی از همکاران مرکز که در تولید برنامه‌های مرتبط با فرهنگ ایثار و مقاومت در سال گذشته نقش داشته‎اند، با اعطای سپاس‎نامه قدردانی شد.

امتیاز شما