امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ادامه فصل اول مسابقه «میدون» از پنجشنبه

مشاهده ۶۲۷
۱۳۹۹/۰۱/۲۷- ۱۲:۵۲

ادامه فصل اول مسابقه «میدون» از (پنجشنبه 28 فروردین) روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مسابقه در فصل اول خود در 52 قسمت تهیه شده است که تاکنون 44 قسمت آن پخش شده و بقیه قسمت‎های آن نیز از پنجشنبه و جمعه این هفته پخش می‎شود.
این برنامه که پنجشنبه و جمعه شب‌های هر هفته بعد از خبر ساعت 22 شبکه سه سیما، روی آنتن می‌رفت رقابتی میان کارآفرینان برتر در حضور داوران و تماشاچیان حاضر در استودیو بود که با اقبال مخاطبان مواجه شده بود. بخشی از قسمت‌های فصل اول این برنامه باقی مانده بود و قرار است دوباره  از این هفته روال پخش خود را از سر بگیرد. در حال حاضر با توجه به اوضاع کنونی و لغو برنامه‌های تماشاچی محور تلویزیون  قرار است تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر و با در نظر گرفتن تمهیدات بهداشتی ضبط و پخش شود.
در برنامه روز پنجشنبه مصطفی خلیلی درباره سامانه زنجیره ای سوپرمارکت، محمد شریفی درباره آموزش از راه دور و محمد ماسوری درباره تولید محتوای صوتی و تصویری در این مسابقه طرح های خود را مطرح می‎کنند. 
در روز جمعه 29 فروردین هم مهدی قمری درباره سامانه پسماند، سید امیر بهادر سیفی درباره ماشین آلات فرآوری خشکبار و محمد نزل آبادی درباره خطوط هوشمند تلفن طرح های کسب و کار خود را ارائه می‌دهند.
مینا مهرنوش، علیرضا نبی، علیرضا یونچی، پرویز کرمی و امیرحسین اسدی گروه داوران مسابقه تلویزیونی «میدون» هستند.

این مسابقه تلویزیونی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه‎کنندگی سید محمدحسین‌هاشمی‌گلپایگانی و با محور «جهش تولید» پنجشنبه و جمعه شب‌های هر هفته ساعت 22:30،پخش می‎شود.

امتیاز شما