امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

روزهای قرنطینه همراه با مجله فارس

مشاهده ۷۸۹
۱۳۹۹/۰۱/۲۸- ۱۲:۲۴

برنامه رادیویی «مجله فارس» در روزهای قرنطینه خانگی برای ویروس کرونا، در کنار کادر سخت کوش درمان و مردم، سعی در ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه رادیویی با محور اطلاع‌رسانی و آموزش در روزهایی که خانواده‌ها و دانش‎آموزان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در منزل هستند، پخش می‌شود.

معرفی بازی‌های خانگی برای سرگرم کردن فرزندان و حضور روانشناس با موضوع چگونگی پرهیز از تنش‌های روانی به‌منظور تقویت روحیه خانوادها از اصلی‌ترین قسمت‌های این برنامه است.

شنوندگان رادیو می‌توانند سوالات خود از روانشناسان این برنامه را با تماس تلفنی به شماره36289400 یا ارسال پیامک به 30007110 مطرح کنند.

در این برنامه علاوه بر اعلام آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فارس، بسته‌های بهداشت محیط شامل رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس و چگونگی رعایت نکات بهداشتی هنگام خرید، حضور در جایگاه سوخت و استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز پخش می‌شود.

 پخش موسیقی، ارتباط تلفنی با اداره کل هواشناسی، فرمانداران، کارشناسان علوم پزشکی، انتقال خون از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

 برنامه رادیویی «مجله فارس» به تهیه‎کنندگی صدیقه کاظمی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 11، میهمان خانه‌های مردم فارس می‎شود.

تصاویر

امتیاز شما