امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

صبح عید با شما و فرش بنفشه در صدر برنامه‌های نوروزی رادیو ایران

مشاهده ۳۴۳
۱۳۹۹/۰۱/۳۱- ۱۱:۰۳

رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا‌وسیما، در نامه‌ای از ویژه برنامه‌های نوروزی رادیو ایران که از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۱۶ فروردین ۹۹ پخش شد، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی بخشی‌زاده، رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صدا‌وسیما، ویژه برنامه‌های«صبح عید با شما» و «فرش بنفشه» رادیو ایران را از حیث توجه کافی به اوقات فراغت شنوندگان و کسب رضایت مخاطبان ستود. حضور هنرمندان برنامه «صبح جمعه با شما» در برنامه «صبح عید با شما» و تنوع برنامه، توانمندی در گویندگی و اجرای برنامه «فرش بنفشه» در ساعات پرمخاطب از نقاط قوت این برنامه بود.

همچنین ایجاد فضای شاد و سرگرم‌کننده با رویکرد گذراندن نوروز در خانه و ترغیب به در خانه ماندن، به همراه مهربانی با دیگران مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های شبکه رادیویی ایران بود. اطلاع‌رسانی درخصوص شیوع ویروس کرونا، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت‌های تردد نیز از دیگر مباحث پرداخته شده در برنامه‌های نوروزی بود. رادیو ایران با پخش ترانه‌ها و آوازهای شاد و بهارانه، ترانه‌های زیبا از نواحی ایران و دعوت از گروه‌های موسیقی و اجرای موسیقی‌های زنده در استودیو، توانست اوقات خوشی را برای شنوندگان فراهم کند.

گفتنی است نگاه خوش بینانه در برنامه‌ها، ترسیم روزهای گذرا از مشکلات و امیدواری به آینده، نشان دادن فعالیت جوانان در حل مشکلات هموطنان در قالب گروه‌های جهادی و خیریه به ویژه در موضوع کرونا در ویژه برنامه‌های «فرش بنفشه» و «هشتگ من در جبهه می‌مانم» نمایشی از بازتاب همت و مهربانی مردم نوع دوست و غیرتمند کشور بود. همچنین در برنامه «در سایه سار نخل ولایت» نگاه ویژه‌ای به شعار سال شده که از جمله ویژگی‌های برجسته عملکرد شبکه رادیویی ایران محسوب می‌شود.

امتیاز شما