امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

استقبال از ماه میهمانی خدا در رادیو یزد

مشاهده ۶۰۱
۱۳۹۹/۰۱/۳۱- ۱۳:۲۱

معاونت صدای مرکز یزد با تولید و پخش برنامه‌های متنوع، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان میهمان خانه‌های مردم دارالعباده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شهر یزدان» ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان است که هر روز از ساعت 18:30تا 19:35به تهیه‌کنندگی آرزو تقدیسی و مریم تقی‌زاده و گویندگی امیدحسین مرشدی، فاطمه زارع، الهه دهقان‌پور و حسین درستکار به‌طور زنده از رادیو یزد پخش می‌شود

«نجوای سحر» ویژه برنامه سحر ماه مبارک رمضان رادیو یزد است که از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 3:30 تا 5 از رادیو یزد شنیده می‌شود. این برنامه با پخش ادعیه‌ها و مناجات ویژه سحر ماه مبارک رمضان، مباحث کارشناسی با موضوعات مرتبط با این ماه و بخش‌های متنوع دیگر، میهمان روزه داران استان یزد در سحرهای ماه مبارک می‌شود. برنامه«نجوای سحر» را حمیدرضا امیری و حمید طلایی تهیه و سعید طالبی‌پور، امیدحسین مرشدی، علی بهروئیان و عباس سلیمی اجرا می‌کنند.

برنامه‌های«جنگ قرآنی» به تهیه‌کنندگی فاطمه دانایی و اجرای ناهید فرجی، هرروز از ساعت 17:15 تا 18و «چراغستان» به تهیه‌کنندگی فاطمه دانایی از ساعت 16:30 به طور زنده از رادیو یزد پخش می‌شود.

همچنین رادیو یزد «تمنای وصال» ویژه برنامه مراسم شب‌های قدر را در این سه شب به‌صورت زنده از ساعت 24 تا 3:30 بامداد به تهیه‌کنندگی حمیدرضا امیری به روی آنتن می‌برد.

امتیاز شما