امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو قم مهیای رمضان می‌شود

مشاهده ۴۵۳
۱۳۹۹/۰۱/۳۱- ۱۵:۳۴

رادیو قم برای ایام ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌هایی تهیه کرده که تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه‌«ماه من سلام» با تهیه‌کنندگی محمد باقری معین و ناصر هاشمی و اجرای مریم احمدپور و معصومه لطفی، ساعت 19 با هدف ایجاد فضای معنوی، همراه مخاطبان رادیو قم می‌شود. «شمیم اجابت» نیز ویژه برنامه زنده سحرگاهی، با تهیه کنندگی محمد باقری معین و اجرای امیرحسین یاوری است که از ساعت 3 بامداد با هدف انس با قرآن، آشنایی با آداب و احکام و فضایل ماه رمضان، نهادینه شدن فضایل اخلاقی در مخاطبان، اطلاع رسانی برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران روی آنتن رادیو قم می‌رود.

مراسم ترتیل خوانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز هر روز ساعت 14:45 به صورت زنده و همچنین پس از اذان صبح به صورت تولیدی  و دعای افتتاح نیز هر روز ساعت 23:30 از رادیو قم پخش می‌شود. برنامه«شب‌های رمضان» به تهیه کنندگی ناصر هاشمی‌، با رویکرد ارتباط معنوی و مجازی مردم با حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، در شب‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 22 تقدیم مخاطبان رادیو قم می‌شود. در این برنامه هر شب یکی از فرازهای دعای مکارم الاخلاق حضرت امام سجاد(ع) توسط کارشناس برنامه بررسی و تبیین می‌شود.

در برنامه«زلال معرفت» هر روز ساعت 8:45  صبح، شرح ادعیه روزهای ماه رمضان و در برنامه «ماه برکت» نیز احادیث و روایات درباره مسائل اخلاقی و اجتماعی پخش می‌شود. برنامه «گنج سخن» نیز هر شب پس از نماز مغرب و عشاء، فرازهایی از نهج البلاغه را همراه با شرح تقدیم مخاطبان رادیو قم می‌کند، ضمن اینکه هر روز ساعت 2:30 دقیقه بامداد و 20:30 شب، نمایش بلند رادیویی ویژه ماه مبارک رمضان روی آنتن رادیو قم می‌رود.

گفتنی است رادیو نمای قم نیز با تدارک عکس‌های اختصاصی و تغییر گرافیک و اسلاید برنامه‌های در حال پخش منطبق بر حال و هوای رمضان به استقبال این ماه پر برکت می‌رود.

امتیاز شما