امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های شبکه استانی قزوین در ماه مبارک رمضان

مشاهده ۸۳۰
۱۳۹۹/۰۲/۰۱- ۱۰:۳۹

صداوسیمای مرکز قزوین ویژه برنامه‌های زنده تلویزیونی و رادیویی در ماه مبارک رمضان تولید و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار با عنوان «نفس ماه» و ویژه برنامه سحر با عنوان «شمیم سحر» و ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم با عنوان «تلاوت نور» را برای مخاطبان و مردم شریف استان تدارک دیده است و به صورت زنده پخش می‌کند.
برنامه اذانگاهی «تا آسمان»، خانواده «رنگ زندگی»، برنامه حوزه مهدویت «وقت است که بازآیی»، ویژه نمازجمعه «سروش آسمانی» و دیگر برنامه‌های تولیدی شبکه قزوین به فراخور موضوع برنامه به این ماه شریف می‌پردازند.
رادیو قزوین ویژه برنامه‌های «سر سفره خدا» و «فیض سحری» را برای اوقات افطار و سحر تمهید کرده است که در طول ماه مبارک رمضان از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می‌شوند.
برنامه افطار رادیو قزوین حدود یک ساعت قبل از افطار به مدت 90 دقیقه و برنامه سحر به مدت 105 دقیقه، لحظات بامدادی را با شنوندگان روزه‌دار همراه می‌شود.
در این ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه‌های افطار و سحر در رادیو و تلویزیون، برای مناسبت‌هایی همچون میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، شهادت حضرت علی علیه السلام، لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر نیز به صورت مجزا برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.
پوشش ویژه برنامه‌های این ماه عزیز و تهیه و تولید گزارش های ویژه خبری از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت خبر در ماه مبارک رمضان است.

طراحی صفحه ویژه (ایام ماه مبارک رمضان، روز قدس و شب‌های احیا) در وب سایت رسمی مرکز، برگزاری پویش‌ها و مسابقه برای دریافت آثار ارسالی مخاطبان با موضوعات مناسبتی (اولین روزه بگیرها،راهپیمایی روز قدس، شب‌های احیاء و ...) در فضای مجازی و ترند هشتگ‍های #افطارمهربانی، #فرزندرمضان، #ماه رمضان ماه_بخشندگی، #رمضان در همه بسترهای فضای مجازی بخشی از فعالیت‌های معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز قزوین در ایام ماه مبارک رمضان است.

امتیاز شما