امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تعاملی برای برگزاری مطلوب برنامه های فرهنگی و مذهبی در گلستان

مشاهده ۴۸۸
۱۳۹۹/۰۲/۰۲- ۱۴:۴۴

مسئولان هیئت رزمندگان استان گلستان با حضور در صداوسیمای مرکز، در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به گفت ‎و گو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان در این دیدار، هیئت رزمندگان اسلام و هیئت مذهبی را مروج اسلام ناب دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: هر جا انقلابی عمل کردیم، پیش رفتیم و هر جا از انقلابی گری و حرکت‎های جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و بی تردید راه برون رفت از مشکلات موجود گسترش فعالیت‎ های جهادی در تمامی عرصه‌هاست. وی افزود: در یک ماه گذشته همه نهادها و مجموعه‌ های مردمی‌ پای کار آمدند و به صورت خودجوش کار کردند که این امر فرصتی برای کشور است و  همت و حمایت مردم اعم از بسیجیان و هیأتی‌ها باعث شد که آسیب کمتری را در این ایام شاهد باشیم. مدیرکل صداوسیمای گلستان در پایان از آمادگی رسانه ملی برای پوشش برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر و احیا خبر داد.

در ادامه این دیدار، اعضای هیئت رزمندگان استان ضمن قدردانی از پخش برنامه‌ های این مرکز برای شفاف سازی واقعیت‌های امروز در جامعه، خواستار همکاری و تعامل بیش تر شدند.

امتیاز شما