امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

چه محل از مهمانان کودک ضیافت الهی استقبال می‌کند.

مشاهده ۸۹۲
۱۳۹۹/۰۲/۰۳- ۰۹:۵۱

شبکه دو سیما در ماه مبارک رمضان ضمن تدارک برنامه‌های ویژه دو برنامه جدید برای مخاطبان کودک این شبکه تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه کودک و نوجوان نیز با مجموعه تلویزیونی «بچه محل»، «دهکده بچه‌ها» و ویژه‌برنامه‌های دیگر در ماه مبارک رمضان همراه مخاطبان این شبکه می‌شود. برنامه «بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده، اجرای داریوش فرضایی و کارگردانى احمد درویش علیپور هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن می‌رود.

«دهکده بچه‌ها» به تهیه‌کنندگی امید نجیب‌زاده نیز با حال و هوایی ویژه هر روز در جدول برنامه‌های کودک و خردسال قرار دارد.

فهرست دیگر برنامه‌های ویژه شبکه نیز به این شرح است: «شبگرد» عنوان ویژه‌برنامه شبانه شبکه دو سیماست که هرشب در ماه مبارک رمضان روانه آنتن می‌شود. محور این برنامه گفت‌وگو پیرامون فضای جهان پیش‌رو و سیر در حال و هوای شبانه به همراه قدری تصویرسازی ذهنی است و سعی می‌شود ایام پیش‌رو و پس از کرونا که به نظر می‌رسد اندکی تغییر شکل یابد همراه با بینندگان ترسیم شود. گشتی در ذهن مهمان و مخاطب و ترسیم آینده کمک می‌کند تا با روزهای پیش‌رو بهتر روبه‌رو شویم. در این برنامه از فضاسازی‌های نو متناسب با ایام ماه مبارک رمضان استفاده می‌شود. برنامه شبانگاهی «شبگرد» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و اجرای محمد سلوکی که هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

سخنرانی‌های حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در حسینیه همدانی‌ها به تهیه کنندگی سعید پورفرج، کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی که ساعت ۱۳:۲۰ در روزهای ماه مبارک رمضان برای پخش در نظر گرفته شده است و ساعت ۶ نیز تکرار آن پخش می‌شود.

مناجات و ادعیه خوانی در حرم حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) با صدای حاج محمود کریمی و درس اخلاق حجت‌الاسلام پناهیان ویژه برنامه دیگری است که در ماه رمضان هر شب ساعت ۱ بامداد روی آنتن می‌رود.

در لیالی نورانی قدر شبکه دو سیما ویژه برنامه‌های خود را در قالب قرائت دعای جوشن کبیر و برگزاری مراسم احیاء از ساعت ۲۳:۱۵ در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تقدیم بینندگان این شبکه می‌کند.

«آدم‌های خوب شهر» روایتی است از زندگی انسان‌هایی که توانسته‌اند در زندگی دیگران به صورتی مثبت موثر باشند که این تاثیرگذاری از مسیر آموزش، اشتغال زایی، شرکت در امور خیر و ... می‌گذرد. این برنامه کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی‌که شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 روانه آنتن می‌شود.

مستند «از لاک جیغ تا خدا » که قسمت های گذشته آن مورد تحسین و استقبال گسترده مخاطبان خاص و عام قرار گرفت در این ایام از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این برنامه کاری است از گروه خانواده و با محوریت تکریم حجاب و بانوان محجبه که همراه با روایت هایی از بانوانی که به تازگی موفق به بهره مندی از پوشش چادر شده اند، روایت می‌شود. الگوسازی برای جامعه دختران و زنان کشور و نیز ارائه حجاب برتر از اهداف این برنامه است.

ویژه برنامه معارفی «کوی محبت» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی است که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، شخصیت‌ها و کارشناسان به تعمیق معارف اسلامی در گفت‌وگوی کارشناسی از عتبات عالیات می‌پردازد. این برنامه در مناسبت های مذهبی و لیالی قدر در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

«نمادو» دوربین شبکه دو در سراسر کشور و کاری از گروه دانش و اقتصاد در ایام رمضان با گزارش‌هایی خاص از استان‌ها و مناطق مختلف کشور پیرامون انعکاس مراسم ویژه این ماه هر روز در فواصل جدول پخش به بینندگان شبکه دو سیما تقدیم می‌شود.

امتیاز شما

برچسب‌ها: