امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک ویژه شبکه فارس برای ضیافت الهی

مشاهده ۳۹۳
۱۳۹۹/۰۲/۰۵- ۱۰:۵۰

صداوسیمای مرکز فارس ویژه‌های برنامه‌های متنوعی را در ماه مبارک رمضان تولید و آماده پخش کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه‌ها با توجه به تعطیلی حرم‌های مطهر احمدی و محمدی، سیدعلاءالدین حسین و علی‌بن‌حمزه (علیهم السلام) و مساجد تاریخی شهر به دلیل به شیوع ویروس کرونا، به گونه‌ای تولید شده است که مخاطبین شبکه استانی از طریق برنامه‌های این شبکه با حال و هوای این اماکن ارتباط معنوی برقرار کنند.

 ویژه برنامه‌های «نسیم سحر»، «مهمونی»، «ترتیل خوانی قران کریم»، «کرونا و رمضان» و پوشش مراسم شب‌های پرفیض قدر از مهم‌ترین برنامه‌های سیمای فارس در ماه مبارک رمضان هستند.

برنامه‌های رادیویی«نسیم‌ سحر»و «بهار دل‌ها» با بخش‌های سخنرانی مذهبی، ارتباط با علماء و ائمه جمعه استان، بخش دعا و آوازهای عرفانی، صدای مردم، احکام ماه رمضان، آداب و روسوم شهرستان‌ها در این ماه، گفت‌وگو با خیرین و اعلام اوقات شرعی شهرستان‌ها شنوندگان را همراهی می‌کند. همچنین روزه داری در ایام کرونا، گفت‌وگو با مدافعین سلامت، توصیه‌های پزشکی، سخنرانی مذهبی، هروز یک آیه یک نکته، شرح دعای ابوحمزه ثمالی، ترتیل خوانی و جمع خوانی قرآن کریم، پخش دعای افتتاح و پرداختن به مباحث اخلاقی از تولیدات ویژه رادیو فارس در ماه ضیافت الهی است.

تهیه گزارش با موضوع وضعیت قیمت کالاهای ضروری مردم در این ماه، بایدها و نبایدهای روزه داری با شیوع کرونا، تاثیر روزه بر سلامتی، روزه داری در مشاغل سخت، بهره مندی از فضائل ماه مبارک رمضان و رمضان در شهرستان‌ها از اقدامات معاونت خبر مرکز فارس در ماه ضیافت الهی است.

تصاویر

امتیاز شما