امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ویژه برنامه‌های سحر و افطار شبکه افق
ویژه برنامه‌های سحر و افطار شبکه افق

«همه با هم» در «ایوان خدا» برای همدلی مومنانه

مشاهده ۷۷۶
۱۳۹۹/۰۲/۰۶- ۱۲:۲۹
تعداد بازدید:776

ویژه برنامه‌های «ایوان خدا» و «همه با هم» در ماه مبارک رمضان از شبکه افق پخش می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دو ویژه برنامه هر روز و شب هنگام سحر و افطار از شبکه افق سیما پخش می‌شوند.
«ایوان خدا» عنوان ویژه برنامه سحرگاهی شبکه افق است که به‎صورت زنده از صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی روی آنتن می‌رود و محور اصلی آن، مباحث معرفتی و طرح مواسات و همدلی مومنانه با هدف تشویق مردم برای کمک به نیازمندان است. این برنامه با اجرای شهرام شکیبا پخش می‌شود و شامل گفت‌وگو با حجت‌الاسلام پناهیان درباره آثار و اسرار استغفار، مناجات‌خوانی و آیتم‌های معارفی است. مناجات‌خوانی این برنامه در دهه اول ماه رمضان را حاج رضا بذری، در دهه دوم حاج مهدی رسولی و در دهه پایانی محمد حسین پویانفر بر عهده دارد. «ایوان خدا» هر روز ساعت 3 بامداد تا اذان صبح پخش می‌شود.
ویژه برنامه افطار شبکه افق هم برای امسال «همه با هم» نام دارد؛ فصل نخست این برنامه در نوروز امسال و با موضوع اقدامات گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا و کمک به سیل‌زدگان و نیازمندان از شبکه افق پخش شده بود. محور فصل جدید که به مناسبت ماه رمضان روی آنتن می‌رود، مباحث معارفی با رویکرد جهادی است و همچنین با فعالان این عرصه و اعضای برخی گروه‌های جهادی هم گفت‌وگو می‎شود که این گفت‌وگوها به صورت حضوری و همچنین ارتباط اینترنتی با استان‌های مختلف است. میان برنامه‌هایی هم در قالب «همه با هم» روی آنتن می‌رود که شامل موضوعات معارفی با تاکید بر طرح مواسات و فعالیت‌های جهادی است. علاوه بر این قرار است در دو نوبت یعنی هم‎زمان با سالروز میلاد امام حسن(ع) و شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع)، پویشی اجتماعی برای ارائه مدل‌های مختلف کمک‌های مردمی در این برنامه به آن توجه می‎شود.
محمد امیر بزرگیان تهیه‌کنندگی و محمد قاسمی اجرای برنامه «همه با هم» را بر عهده دارند که هر روز از ساعت 19 تا اذان مغرب و زمان افطار پخش می‎شود، همچنین در این فصل هم شاهد حضور حجت‌الاسلام بی‎آزار تهرانی می‎شویم.

امتیاز شما