امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو قم به ماه من سلام می‌گوید

مشاهده ۵۴۱
۱۳۹۹/۰۲/۰۷- ۱۲:۴۲

برنامه «ماه من سلام» ویژه لحظات افطار ماه مبارک رمضان روی آنتن سیمای مرکز قم می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو قم با ویژه برنامه زنده «ماه من سلام» میهمان لحظات افطار ماه مبارک رمضان شنوندگان است. این برنامه با هدف ایجاد فضای معنوی در ساعات قبل افطار، توجه نسل جوان جامعه به استفاده از لحظات این ماه عزیز، افزایش آگاهی مخاطبان به آداب، احکام و فضایل ماه مبارک رمضان، نهادینه شدن فضایل اخلاقی به ویژه اخلاق اجتماعی در مخاطبان، هر روز با بخش‌های متنوع در لحظات افطار پخش می‌شود.

در بخش گزارشی برنامه با شهروندان درباره افطاری ساده و بیان آداب و رسوم رمضان در سال‌های قدیم گفت‌وگو می‌شود. در بخش «تغذیه، روزه و تندرستی»، کارشناسان تغذیه توصیه‌های مرتبط با تغذیه در این ماه مبارک را به مخاطبان ارائه می‌دهند. همچنین گزارشگران مراکز استان‌ها در بخشی با نام «رمضان در استان‌ها» از آداب و رسوم مردم در استان‌های کشور در ماه مبارک رمضان می‌گویند. در بخش «کتاب‌شناسی رمضان» نیز ، کتاب‌ها وآثار مرتبط با این ماه پربرکت ورسیره علما و بزرگان در رمضان معرفی می‌شوند.

برنامه«ماه من سلام» به تهیه‌کنندگی محمد باقری‌معین و ناصر هاشمی و با اجرای مریم احمدپور و معصومه لطفی در ایام ماه مبارک رمضان ساعت 19 از رادیو قم پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما