امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پخش برنامه جزءخوانی قرآن کریم از شبکه قزوین

مشاهده ۶۵۵
۱۳۹۹/۰۲/۰۷- ۱۴:۰۹

برنامه جزء‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه با اجرای قاریان مطرح استان ضبط و همه روزه از شبکه سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری و حفظ سلامت جامعه، بسیاری از مناسبت‌های اجتماعی و مذهبی که با تجمع افراد مواجه بود نیز لغو شد. هر ساله در ماه مبارک رمضان یکی از کارهای پسندیده جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه با حضور قاریان و مردم بود که همه روزه در ساعت‌های مختلف برگزار می‌شد.
امسال با توجه به شرایط موجود، این برنامه لغو شده است اما از طریق شبکه‌های تلویزیون در اختیار مردم قرار می‌گیرد. در استان قزوین هم باتوجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برنامه جزء‌خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه با اجرای قاریان مطرح استان ضبط و همه روزه از شبکه سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.
آستان مقدس امامزاده حسین(ع) و امامزاده اسماعیل(ع) از جمله بقاع متبرکه‌ای است که تاکنون برنامه جزء‌خوانی قرآن کریم در آن ضبط و تولید شده که این برنامه سایر بقاع متبرکه استان قزوین در حال اجرا است.
ساعت پخش جزءخوانی قرآن کریم از سیمای مرکز قزوین صبح‌ها ساعت 5 و عصرها ساعت 15 است که هم استانی‌ها می‌توانند از این برنامه معنوی بهره‌مند شوند.

امتیاز شما