امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت روز معلم در رادیو پیام

مشاهده ۱۲۹۳
۱۳۹۹/۰۲/۱۰- ۰۹:۴۷

شبکه رادیویی پیام پویش«معلم من» را به مناسبت گرامیداشت هفته معلم راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شهرام ملازاده، مدیر شبکه‌ رادیویی پیام و رادیو آوا گفت: اهمیت هر کارى را باید با نقش و ارزش آن سنجید، اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمى به اندازه‌اى است که ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است. برای ارج نهادن به مقام والای معلم، شنوندگان رادیو پیام در سراسر کشور می‌توانند با رادیو پیام همراه و در خاطره‌سازی و قدردانی از زحمات معلمان خود نقش ارزنده‌ای را ایفا کنند.

 وی افزود: شبکه رادیویی پیام، امسال برای گرامیداشت مقام والای معلم در سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته معلم و نظر به تغییر شیوه آموزشی در کشور به خاطر شیوع بیماری کرونا ، ویژه برنامه «معلم من» را گسترده تر از سنوات گذشته در دستور کار دارد.

ملازاده خاطرنشان کرد: مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور می‌توانند در هفته معلم، ضمن ارسال پیام‌های تبریک خود از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۱۰۴۷  و ارسال تصاویر معلم‌های خود در سال‌های قبل، از لحظه آموزش مجازی  فرزندان خود عکس گرفته و از طریق کانال سروش به نشانی pr.radiopayam @ وسایت رادیو پیام را ارسال کنند.

همچنین معلمان عزیز نیز برای غناء بخشیدن به این پویش ملی می‌توانند از لحظات آموزش مجازی خود با دانش‌آموزانشان عکس گرفته و به‌همراه توضیحات لازم ارسال، تا تصاویر را در رادیو تصویری رادیو پیام و رادیو آوا با نام و تصویر خودشان مشاهده کنند.

امتیاز شما