امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

آمادگی صدا‌وسیمای مرکز ایلام برای توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری

مشاهده ۴۳۵
۱۳۹۹/۰۲/۱۳- ۱۳:۴۵

در نشست مدیران کل صدا‌وسیمای مرکز ایلام و کمیته امداد استان، بر فراگیرشدن پویش‌های امدادرسانی به نیازمندان در استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز ایلام در این دیدار گفت: صدا‌وسیما به عنوان یک رسانه وظیفه خود می‌داند که همپای کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان استان پیشگام باشد.
محمد بازوند با بیان اینکه کمیته امداد و صدا‌وسیما در خدمت‌رسانی به مردم اهداف مشترکی دارند، افزود: رسانه ملی در مناسبت‌های گوناگون از جمله جشن احسان و نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها و تبلیغ فریضه زکات و فطریه همواره در کنار کمیته امداد بوده است.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان چند پویش ملی با مشارکت نماینده ولی فقیه در استان، کمیته امداد، سپاه و چند دستگاه دیگر با هدف کمک به نیازمندان شکل گرفته است، تصریح کرد: در برنامه‌های صدا‌وسیما برای مردم این موضوع را تفهیم کرده‌ایم که بهترین راه کمک به مردم و نیازمندان از طریق این چند پویش است. 
موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های رسانه‌ای مرکز گفت: صدا‌وسیمای مرکز ایلام نقش موثر و بی‌بدیلی در فراگیر شدن پویش کمک به نیازمندان دارد.

امتیاز شما