امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شهرزاد کمال‌زاده در جشن رمضان

مشاهده ۶۸۵
۱۳۹۹/۰۲/۱۵- ۱۴:۵۷

برنامه «جشن رمضان» در دهمین افطار این ماه مبارک، میزبان شهرزاد کمال‌زاده از نخبگان فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «جشن رمضان» امشب میزبان میهمانان ویژه‌ای چون شهرزاد کمال‌زاده از نخبگان فرهنگی و اجتماعی، سارا نظری مخترع و مائده چراغی نویسنده داستان کودک می‎شود؛ محمد شکرایی دستیار معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز دیگر مهمان این برنامه است.
برنامه «جشن رمضان» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج با تهیه‌کنندگی رسول آذرسرا و اجرای حسین مولایی، هر شب ساعت 19:45 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

 آذرسرا گفت: «جشن رمضان» امسال میزبان گروه‌ها و چهره‌های جهادی است که با دعوت از آن‎ها و گفت‌و‌گو درباره فعالیتشان، بخشی از عملکرد این گروه‌ها در قالب یک مستند نمایشی به تصویر کشیده می‌شود. وی ادامه داد: در کنار گروه‌های جهادی، مهمانان ویژه و سوژه‌‌های خاصی هم در جشن رمضان 99 حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: بازیگر اصلی برنامه به نام «پیوست» در کنار خانم حلیمه سعیدی، پیونددهنده بخش‌های برنامه است که با چاشنی طنز، سعی در ارائه جذاب برخی اخبار، اطلاعات و نکات درباره موضوع و سوژه برنامه دارد. آذرسرا گفت: پخش صلوات خاصه امام رضا (ع)، تلاوت قرآن و اذان زنده با آوای دلنشین قاریان ممتاز کشور، پخش دعای فرج و... از بخش‌های دیگر این برنامه است.

در پایان برنامه نیز پس از نمایش تصاویر خاصی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تندیس ایشان به مهمانان اهدا می‌شود.

در پایان ماه مبارک رمضان، گروه جهادی که بیش‌ترین رای مردمی را کسب کرده‌اند، دوباره به برنامه دعوت و هدیه دریافت می‌کنند.

مخاطبان می‌توانند با شماره پیامک 50001520 رای خود را به این برنامه ارسال کنند.

امتیاز شما