امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی دکتر دارابی از وزیر بهداشت

مشاهده ۳۷۰
۱۳۹۹/۰۲/۱۹- ۱۵:۱۲

معاون امور استان‌های رسانه ملی با ارسال نامه‌ای، از تلاش‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مجموعه کادر درمانی کشور تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی دارابی با ارسال نامه‌ای به دکتر نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از وی و مجموعه وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور به دلیل تلاش‌های گسترده در مقابله با کرونا و درمان بیماران تشکر کرد.

در متن نامه معاون امور استان‌ها خطاب به وزیر بهداشت آمده است: در روزگاری که شیوع ویروسی منحوس، نگرانی را در جان‌ها دوانده و بر فاصله‌ها افزوده است، این پزشکان، پرستاران و مجموعه کادر درمانی کشور هستند که نزدیک‌ترین انسان‌ها به بیماران هستند، از جان مایه نهاده و سرمایه تجربه و دانش خویشتن را در میدان اخلاص و عمل بکار انداخته‌اند تا مرهمی‌ بر زخم جان‌های رنجور، آرامشی بر دل‌های نگران و همدمی‌برای بیماران باشند.
دکتر دارابی در ادامه این نامه خاطرنشان کرده است: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مدیریت جهادی جنابعالی، دورانی سخت اما باشکوه را می‌گذراند، هنگامه‌ای دشوار و در عین حال مملو از زیبایی؛ تصویری روشن از فردایی بهتر که به زودی خواهد آمد و این سختی‌ها را با خود خواهد بُرد و آنچه می‌ماند، فداکاری، ایثار و شهامت دلیرمردان و دلیرزنانی است که خود را ندیدند و هر آنچه دیدند، یاری رساندن به دیگران بود. بی تردید هیچ‌گاه خاطره تلاش‌های بی وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی شما و همکارانتان در مجموعه وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور از یاد مردمان قدرشناس ایران زمین نخواهد رفت، سپاس‌گذارتان هستیم و از خداوند بزرگ، اجر عظیم برایتان مسئلت داریم.
وی در ادامه به پخش ویژه برنامه گرامیداشت درگذشتگان کرونا در شبکه‌های استانی اشاره و تصریح کرده است: این برنامه با قدردانی از جامعه پزشکی و کادر درمانی کشور همراه بود ، با پیام گرم و صمیمی‌تان، دلگرمی‌بیشتری برای مدیران، کارکنان و برنامه‌سازان مراکز و شبکه سراسری «شما» به ارمغان آورد، چه اینکه این تکریم و تقدیر، نشانه دیده شدن و تاثیرگذاری بالای این برنامه و نقش شبکه‌های استانی در پاسداشت ارزش‌های ملی بود. از طبیب عشق برای آن طبیب مهر، صحت، سلامت، سعادت و سیادت مسالت دارم و امیدواریم با غلبه نهایی بر ویروس کرونا، تقدیری به مراتب شایسته‌تر و در خور آنچه شایسته آن هستید بجا آوریم.

امتیاز شما