امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

مرور آثار طراح با سابقه جلوه‌های ویژه سینمای ایران در شبکه نمایش

مشاهده ۶۴۶
۱۳۹۹/۰۲/۲۰- ۰۹:۵۵

شبکه نمایش مانند گذشته فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار و جذاب خود را پخش می‎کند، ولی در ایام شب‌های قدر با مرور آثار محسن روزبهانی و پخش فیلم‌های ایرانی تغییراتی در جدول پخش خود ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه در ادامه تغییرات جدول پخش خود و همچنین در ایام شب‌های قدر با مرور آثار محسن روزبهانی "متخصص جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه سینمای ایران " و پخش فیلم های ایرانی جدول پخش خود را تنظیم کرده و طبق روال پیشین فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار و جذاب نیز از این شبکه پخش می‌شود.
فیلم‌های ایرانی ساعت ۱۳ این شبکه به ترتیب از شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه تا جمعه ۲۶ اردیبهشت، فیلم‌های «یک روز بیاد ماندنی»، «رباعی»، «رویای پروانه»، «دلهره»، «نیزارهای بلند»، «آرزوهایت رابه خاک نسپار» و «ماهی سیاه کوچولو» روی آنتن می‌رود
در جدول منتخب این هفته شبکه نمایش در ساعت ۱۵ فیلم‌های «آشپزی با عشق»، «کشاورز فضانورد»، «قبل و بعد»، «پس لرزه»، «راز پنهان»، «موج و ژرمینال» به ترتیب از شنبه تا جمعه پخش می‎شوند.
پخش فیلم‌های سینمایی دنباله دار ساعت ۱۹ به ترتیب با پخش «فیلم‌های خائن ۱ و خائن ۲»، «سرقت بزرگ قطار ۱ و ۲»، «یخ ۱ و ۲» و «در اعماق دریا ۱» ادامه می‌یابد.
این هفته شبکه نمایش به مرور آثار محسن روز بهانی مدیر جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران نیز می‌پردازد. روزبهانی با دریافت ۹ سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی رکوردار دریافت جایزه این بخش از جشنواره فیلم فجر است و در آثاری همچون فیلم‌های سینمایی «آژانس شیشه‌ای»، «عقاب ها» و «به وقت شام» فعالیت داشته است. بنابر این گزارش، فیلم‎های سینمایی «باران»، «ملکه»، «ماجرای نیمروز»، «اتوبوس شب»، «استرداد»، «تنگه ابوقریب» و «یتیم خانه ایران» به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ و در بخش مرور آثار محسن روزبهانی از شبکه نمایش پخش می‌شوند.
فیلم‌های جذاب سینمایی این شبکه در ساعت ۲۳ به ترتیب «مسیر زمان»، «ندکلی»، «سرنوشت یک مرد»، «دره تاریکم، «تصویر ذهنی»، «خرس و استونی» هستند.
جدول پخش فیلم‎های کلاسیک در ساعت یک بامداد نیز از شنبه تا جمعه پیش رو به پخش فیلم کمدی «شیر فروش»، «شبح جنگجو»، «نهنگ خشمگینم، «دارلتادیب»، «فرمان گمشده»، «قتل در قطار سریع السیر» و «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» اختصاص دارد.

امتیاز شما