امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه قرآن و معارف سیما و مدارس صدرا در مسیر تولید برنامه در حوزه نوجوانان

مشاهده ۱۱۶۳
۱۳۹۹/۰۲/۲۰- ۱۲:۰۳

شبکه قرآن و معارف سیما با سازمان مدارس صدرا در زمینه هم‎افزایی موثر و برنامه‎سازی قرآنی و معارفی با استفاده از ظرفیت نوجوانان همکاری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛  در نجلسه مدیر عامل سازمان مدارس صدرا با مدیر شبکه قرآن و معارف، ضمن تشریح فعالیت‎های سازمان مدارس صدرا، درباره تعامل و هم‌افزایی فی مابین و تهیه تولیدات مناسب برای قشر کودک و نوجوان گفت‎وگو شد.
حجت‎الاسلام‎والمسلمین تقدیری در این دیدار شخصیت‎سازی برای نوجوانان را دغدغه اصلی این روز جامعه دانست و افزود: خانواده‌ها و نوجوانان نیازمند نوآوری در بیان و گفتارها بخصوص در حوزه معارف اسلامی هستند. تقدیری در این دیدار برنامه سازی حول محور طرح «تحول بنیادین آموزش و پرورش از نگاه قرآن و احادیث» را طبق تالیف مقام معظم رهبری (حفظه الله) خواستار و گفت: این سازمان آمادگی همکاری و مشارکت در تولید برنامه با توجه به معارف قرآن را دارد.
رئیس سازمان مدارس صدرا افزود: دغدغه ما این است که دانش آموزان را درگیر ابعاد مختلف معارف قرآن کنیم و زیبایی‌های قرآن را به آنان انتقال دهیم.
در ادامه شیخ اکبری مدیر شبکه قررآن و معارف سیما ضمن بیان نکاتی درباره برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما از آمادگی این شبکه با سازمان مدارس صدرا برای برنامه‎ریزی و ساخت برنامه‌های فاخر قرآنی و معارفی در حوزه نوجوانان خبر داد. مدیر شبکه قرآن و معارف سیما حوزه نوجوان را از دغدغه‌های جدی شبکه دانست و ضمن لزوم رفع شبهات برای نوجوانان و آگاهی‌رسانی به خانواده‌ها در زمینه‌های تربیتی افزود: برنامه «چهارراه» با حضور نوجوانان و پاسخگویی به سوالات آنان در مرحله پیش تولید قرار دارد.
شیخ اکبری تصریح کرد: تولید کارهای کوتاه و میان برنامه ای که قابلیت استفاده در فضای مجازی را داشته باشد در دستور کار شبکه قرار دارد، همچنین او ضمن اعلام آمادگی برای تهیه و تولید برنامه‌های فاخر قرآنی و معارفی، بر تامین نیاز کارشناسان مجرب در حوزه نوجوانان تاکید کرد.
در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم نصیری، مدیرکل حوزه ریاست سازمان صدرا و جواد عزتی پور، معاون اجرایی شبکه قرآن و معارف سیما حضور داشتند ؛ مقرر شد در سه حوزه برنامه‎سازی ویژه نوجوانان، حوزه شعر و سرود و تولید میان برنامه‌های کوتاه با رویکرد تربیتی هماهنگی و اقدامات موثر بین شبکه قرآن و معارف سیما و مدارس صدرا انجام شود.

امتیاز شما