امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه مازندران در شب‌های قدر

مشاهده ۹۲۲
۱۳۹۹/۰۲/۲۲- ۱۱:۰۰

حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی مرکز مازندران برای شب‎های قدر و روز قدس ویژه برنامه‌های مناسبتی را برای پخش در این ایام در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه‎های شب‎های قدر و آخرین جمعه رمضان شبکه استانی مازندران به شرح زیر اعلام شد:
سیمای شبکه استانی مازندران
شبکه تلویزیونی مازندران با پخش سه ویژه برنامه در شب‌های قدر به تهیه‌کنندگی مهدی وحیدی در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم رمضان از ساعت 23:30 تا 3 بامداد با سخنرانی آیت‌الله توکلی، آیت‌الله لائینی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین صمدی آملی و نیز مداحی بذری،کافی، میریان و موسوی با مخاطبانش همراه می‎شود. پخش ادعیه جوشن‌کبیر، مجیر و مراسم احیا در این شبهای پرفیض از آیتم‎ای این ویژه برنامه‎هاست.

همچنین در روز قدس نیز ویژه برنامه زنده با عنوان «تا رهایی» به تهیه‌کنندگی مهدی وحیدی به مدت دو ساعت ازساعت 10 تا 12، با حضور کارشناسانی چون: دکتر خدادی، دکتر علویان و دکتر رنجبر روی آنتن سیما می‎رود. این برنامه از استودیو مرکز و ارتباط با سطح شهر بر اساس برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی‌به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان مقاومت خرمشهرو ایستادگی قدس به تبیین نقش مقاومت در پیروزی رزمندگان اسلام می‎پردازد.
شبکه صدای مازندران

حوزه صدا نیز در شب‌های قدر با تولید و پخش ویژه برنامه‌ای با عنوان «شب وصال» از ساعت 21:30 تا 2:45 بامداد با سخنرانی حجت‌الاسلام‎والمسلمین قلی‌پور، حجت الاسلام و المسلمین روحانی و آیت‌الله معلمی  همراه با مداحی مداحانی چون رضا میرقربان‌نژاد، مجتبی حبیبی و شیرزادفر و پخش دعای جوشن‌کبیر، دعای مجیر و مراسم احیا رسالت رسانه‌ای خود را به منصه حضور می‎رساند.

همچنین در روز قدس نیز همگام با واحد سیما با پخش ویژه برنامه زنده صبحگاهی با عنوان «قبله اول» با حضور کارشناسان امامزاده، دکتر رضوی و حجت الاسلام والمسلمین غلامی‌با ارتباط با شهرهای استان بر اساس برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی‌به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان مقاومت خرمشهر، به ایستادگی قدس و تبیین نقش مقاومت در پیروزی رزمندگان اسلام می‎پردازد.

واحد اطلاعات و اخبار نیز با پخش سه گزارش تولیدی ویژه شب‌های قدر، یک گزارش ویژه ضربت خوردن و یک گزارش مربوط به شهادت حضرت علی(ع) هرکدام به مدت سه دقیقه و همچنین یک برنامه 50 دقیقه‌ای با عنوان «انعکاس» ویژه شب‌های قدر با حضور دو کارشناس مذهبی مخاطبانی مازنی را در شرایط کرونایی آن هم در شب‌های قدر به فیض می‎رساند.

حوزه فضای مجازی نیز با ده پوستر، عکس نوشت و تولید 3 کلیپ باموضوعیت شب‌های قدر در منزل، پخش زنده اینستاگرامی از مراسم شب‌های احیاء، برگزاری پویش، عکس و فیلم مردمی‌ شب قدر، دریافت تصاویر از مراسم احیاء در منازل و تهیه کلیپ از تصاویر ارسالی و در روز قدس هم با 15مورد پوستر عکس نوشت، تولید دو کلیپ تهییجی، پخش زنده اینستاگرامی در سیما و بارگذاری درکانال فعالیت‌ دارد.

امتیاز شما