امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

غریبانه رادیو قم در سوگ مولای متقیان

مشاهده ۴۴۵
۱۳۹۹/۰۲/۲۲- ۱۷:۱۱

رادیو قم برای شب و روز شهادت مولای متقیان امیر المومنین علی علیه السلام دو ویژه برنامه زنده پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه‌های زنده «در سوگ مولا» و «غریبانه» به ترتیب در شب شهادت و روز شهادت مولای متقیان علی علیه السلام تقدیم مخاطبان رادیو قم می‌شود.

ویژه برنامه زنده «در سوگ مولا» که از ساعت 17 تا 19 پنجشنبه 25 اردیبهشت، مصادف با شب شهادت حضرت علی علیه السلام از رادیو قم پخش می‌شود با حضور استاد محمدرضا رمزی اوحدی کارشناس و استاد دانشگاه به ویژگی‌های شخصیتی آن حضرت به ویژه رفتارهای ایشان در خانواده و سیره تربیتی و رفتاری ایشان با فرزندان و بستگان می‌پردازد. این برنامه به تهیه‎کنندگی حسن نوروز زاده و با گویندگی محبوبه فرهادی، گزارشگری فهیمه کرمی و نویسندگی الهام مهرآئین تقدیم مخاطبان رادیو قم می‎شود.

«غریبانه» نیز عنوان ویژه برنامه زنده‎ای است که از ساعت 10 تا 12 جمعه 26 اردیبهشت، مصادف با سالروز شهادت امیر مومنان علی علیه السلام تقدیم مخاطبان می‎شود. در این ویژه برنامه نیز حجت‎الاسلام محمد مهدی عباسی آغوی پژوهشگر حوزه به تبیین موضوع سیره زندگانی حضرت علی علیه السلام به ویژه اهتمام ویژه ایشان به یتیم‎نوازی، مواسات و دستگیری از نیازمندان پرداخته و راه‌های گسترش این سیره علوی در جامعه امروز به بحث و بررسی گذاشته می‎شود.
این برنامه نیز به تهیه‎کنندگی محسن کاظمی، گویندگی فاطمه احمدیان، گزارشگری شهاب‎الدین اشرفی و نویسندگی سکینه میری روی آنتن رادیو قم می‎رود.

امتیاز شما