امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

از بی‎انتها تا رخ شبکه نسیم همراه مخاطبان در شب‎های قدر

مشاهده ۱۱۰۹
۱۳۹۹/۰۲/۲۳- ۰۸:۵۸

شبکه نسیم هم‎زمان با فرارسیدن لیالی پرفیض قدر ویژه برنامه‌های «کتاب باز»، «بی‎انتها»، «رانما»، «نمای نزدیک»، «هزارداستان»، مستند «رخ» و «نبرد ربات‎ها» را برای پخش در این شب‎ها تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اطلاعات برنامه‎های این شبکه در این ایام به شرح زیر است:

فصل پنجم برنامه‌ «کتاب‌باز» که با شروع ماه مبارک رمضان میهمان علاقه‎مندان به حوزه کتاب و مطالعات فرهنگی و اجتماعی است در شب‎های قدر نیز با حال و هوای ویژه این ایام پخش می‎شود. این برنامه هر روز ساعت ۱۹ به تهیه‎کنندگی محمدرضا رضاییان و میزبانی سروش صحت روی آنتن شبکه می‎رود.
برنامه «بی‎انتها» به تهیه‎کنندگی محمد امین پرواس و کارگردانی مجید خسرو انجم است که با مناجات‎های سید مهدی شجاعی شناخته می‌شود، این برنامه در شب‎های قدر به صورت ویژه با ساختاری متفاوت هر شب ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می‎شود. این برنامه گفت‎وگو محور با طرح سوالات ویژه به صورت انفرادی، احساس درونی میهمانان را نسبت به خلقت به نمایش می‎گذارد و در یک نشست چند نفره یکی از حکمت‎های نهج البلاغه را به بحث می‎گذارد.
برنامه نمایشی کوتاه «رانما» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی فاطمه باقری با ساختار جدید و برگرفته از اجراهای رادیویی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان بعد از اذان مغرب از شبکه نسیم پخش شده است و در شب‎های قدر به‎صورت ویژه روی آنتن شبکه نسیم می‎رود در این برنامه بازیگران جوانی همچون همایون ظفرپور، مهدی اذعانی، انیسه چراغعلی، امیر حسین سید آقایی و ... ایفای نقش می‎کنند.
پشت صحنه فیلم‎های سینمایی ایران در برنامه «نمای نزدیک» به نمایش در می‎آید. این برنامه ساعت ۲۰:۳۰ از سه‎شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به ترتیب پشت صحنه فیلم‎های «من دیگو مارادونا هستم»، «سمفونی نهم»، «۲۳نفر»، «تختی» و «شعله‎ور» پخش می‎شود.
برنامه «هزارداستان» با روایت زندگی و با داستان‌های شنیدنی و جذاب از سه‎شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه تا شنبه ۲۷ اردیبهشت به میزبانی داریوش کاردان، محمدرضا شهیدی‎فر، علیرضا شجاع نوری و سام قریبیان ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
مجموعه مستند «رخ» به تهیه‎کنندگی سید مازیار هاشمی مروری بر زندگی و آثار بازیگران و کارگردانان مطرح سینمای کشورمان دارد که در ۵ قسمت از این مستند سه‎شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ به فعالیت هنرمندانی از جمله افسانه بایگان، جواد افشار، داریوش فرهنگ، مسعود کرامتی و ابوالحسن داوودی می‌پردازد. ضمنا علاقه‎مندان می‎توانند نماهای جذاب از سینمای ایران و جهان را در این ایام هر روز ساعت ۱۸:۳۰ و رقابت متفاوت ربات‎های جنگی را هرشب ساعت ۲۱ در «نبرد ربات‎ها» به تماشا بنشینند.

امتیاز شما