امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

معمای توسعه در رادیو اقتصاد حل می‌شود

مشاهده ۶۰۲
۱۳۹۹/۰۲/۲۳- ۱۰:۳۲

مستند «معمای توسعه» کاری از گروه کسب‎وکار رادیو اقتصاد، پنجشنبه‌ها از این شبکه رادیویی، روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند«معمای توسعه» با تکیه بر اسناد، وقایع و شخصیت‌هایی که در تاریخ اقتصادی ایران اثرگذار بوده‌‌اند، تلاش می‌کند با نشان دادن واقعیت‌ها، مسیر اقتصادی ایران را تصویر کند تا مشخص شود که چه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است و در تاریخ معاصر ایران استعمارگران درصدد چه نوع بهره‎برداری‌هایی بودند.
در این برنامه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب به این مسئله مهم پرداخته شود که در کنار تاثیرات سیاسی انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان ، ایران اکنون نیاز به یک انقلاب اقتصادی دارد که هنوز محقق نشده است و این به دست نسل جوان انقلاب اسلامی در گام دوم رقم می‎خورد.

روایتگری برنامه «معمای توسعه» بر عهده داوود نماینده، از پیشکسوتان عرصه گویندگی و دوبلاژ کشور است و احمد یوسفی‌مقدم، پژوهشگری و وحید موسوی تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارند.
مستند «معمای توسعه» پنجشنبه‌ها ساعت 19 و تکرار آن جمعه‌ها ساعت 19 از شبکه رادیویی اقتصاد روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما