امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

نجوای شب زنده داران زنجانی در لیالی باعظمت قدر

مشاهده ۱۰۸۰
۱۳۹۹/۰۲/۲۴- ۰۹:۰۷

امسال تولید و پخش ویژه برنامه‌های لیالی باعظمت قدر، با توجه به شیوع بیماری کرونا با محدودیت‌هایی روبه‎رو بوده، از این رو رسانه استانی زنجان نیز با توجه به این شرایط، تدابیر خاصی را برای پوشش برنامه‌های این شب‌ها اندیشیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای مرکز زنجان با هدف تبیین اهمیت این شب‌ها و تاثیر معنوی توسل در این ایام، تشریح سیره و روش امیرالمومنین(ع) در طول حیات با برکتشان هم‌زمان با شب‌های نوزدهم، بیست‎ویکم و بیست‎وسوم ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌هایی را از شبکه اشراق و صدای مرکز زنجان پخش می‌کند.
سیما
پخش زنده مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 23:30 تا 2:30 بامداد با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مداحی و مناجات حضرت امیر از صحن مطهر امام‌زاده سید ابراهیم(ع) زنجان آغاز و با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر از شبکه اشراق ادامه می‎یابد.
هم‌زمان با شهادت مولای متقیان امام علی(ع) مراسم عزاداری و احیاء شب بیست‎ویکم ماه مبارک رمضان با سخنرانی آیت‎الله حسینی زنجانی از ساعت 23:30 از محل امامرزاده سید ابراهیم زنجان آغاز و تا ساعت 2:30 بامداد با قرائت دعای حضرت علی و جوشن کبیر تداوم می‎یابد.
مراسم احیاء شب بیست‎وسوم ماه مبارک رمضان نیز از ساعت 23:30 با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر از محل آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) به‎صورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می‌شود.
صدا
  مراسم احیای شب بیست‎وسوم ماه مبارک رمضان علاوه بر پخش از سیمای رسانه استانی زنجان هم‎زمان از شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم به سمع شنوندگان می‎رسد.
همچنین سایر برنامه‌های همیشگی و زنده مانند ویژه برنامه‌های افطار و سحر با دعوت از کارشناسان حوزه و دانشگاه ضمن تبیین ابعاد شخصیتی امام علی(ع)، با روزه داران مومن در این ایام همگام می‎شود.
مراسم‎های این شب‎ها در امامزاده سیدابراهیم (ع) بدون حضور مردم برگزار می‎شود.

امتیاز شما