امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدرت رسانه‌ای در گرو روابط‌ عمومی‌ قدرتمند

مشاهده ۵۲۶
۱۳۹۹/۰۲/۲۷- ۰۹:۵۸

معاون امور استان‌های رسانه ملی در پیام تبریک خود به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، بر اهمیت روابط عمومی‌ها به عنوان ابزار تحقق قدرت رسانه‌ای تاکید کرد‌.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،دکتر علی دارابی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی‌پیام تبریکی صادر کرد.
در پیام معاون سازمان صدا‌وسیما آمده است: امروزه گستره تعاملی و ارتباطی با مردم و رسانه‌ها، مولفه مهمی در پویایی و قدرت سازمان‌ها و نهادها به‌شمار می‌آید و قدرت این مولفه در جایگاه روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان شریان‌های ارتباطی درون و برون‌سازمانی خلاصه می‌شود، جایگاهی که نتیجه توفیق در تحقق دستاوردهایی همچون شناخت اولویت‌ها و نیازهای جامعه، توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری و مخاطب‌محوری است.
دکتر دارابی در ادامه خاطرنشان کرده است: بی‌تردید، چنین انتظار و توقعی، در گرو توجه افزون‌تر به حوزه ارتباطات و روابط عمومی در دستگاه‌ها و نهادهای کشور از یک‌سو و تلاش مجاهدانه و مضاعف خبری و اطلاع‌رسانی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌ از سوی دیگر است تا با تجهیز و بهره‌گیری از امکانات و فناوری‌های نوین خبری و اطلاع‌رسانی و تعامل سنجیده و اثرگذار با مردم و مخاطبان هدف، گام‌های مؤثر و راهگشایی در ارتقاء و تعالی کشور بردارند.
وی در پایان با اشاره به بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرده است: این روز یادآور همین مسئولیت و وظیفه خطیر و فرصتی مناسب برای تعالی روابط عمومی‌ها در مسیر موضع‌گیری سنجیده و دقیق، انتشار عادلانه اطلاعات و آگاهی‌بخشی به افکار عمومی است. این روز را به همه همکاران روابط عمومی رسانه ملی به‌ ویژه کارکنان تلاشگر روابط عمومی مراکز استان‌ها که آیینه فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند رسانه ملی در سراسر کشور هستند، تبریک می‌گویم و از پروردگار متعال، سلامتی، توفیق و سربلندی روزافزونتان را آرزومندم.

امتیاز شما