امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تله‌فیلم نبض نگاه از شبکه شما

مشاهده ۳۴۲
۱۳۹۹/۰۲/۲۷- ۱۲:۵۶

روایتی از زندگی بانوان سرپرست خانواده و ایثارگری مادرانه آنان را در تله‌فیلم«نبض نگاه» که از تولیدات مرکز گلستان است، از شبکه شما به نظاره بنشینید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تله‌فیلم«نبض نگاه»به تهیه‌کنندگی داریوش منتظری و کارگردانی سید‌مجتبی اسدی‌پور، 27 اردیبهشت ساعت 24 از شبکه شما تقدیم بینندگان همیشه همراه می‌شود. تله‌فیلم«نبض نگاه» داستان بیوه زنی به نام سیمین است که برای نجات فرزندش، نوید که در حادثه تصادف ناخواسته به زندان افتاده، مجبور می‌شود قتل دنیا، زن دوم کمالی را به گردن بگیرد تا کمالی دیه 600 میلیونی نوید را بپردازد و او را آزاد کند و نوید بعد از آزادی با کمک نگین، دختر کمالی به دنبال آزاد کردن مادرش می رود و ادامه داستان ...

این تله‌فیلم با حضور هنرمندان ملی و استانی قرار است در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری به نمایش درآید. فاطمه گودرزی، حشمت آرمیده، رحمان مقدم، صادق یزدانی، پریا حیدری، عباس قاسمی، حمیدرضا زرگرانی و رقیه اسلانی و ... از جمله هنرمندانی هستند که در این تله فیلم ایفای نقش می‌کنند. دیگر عوامل این برنامه، نویسنده، مختار عبدالهی بر اساس طرحی از داریوش منتظری، مدیر تصویربرداری، محمود کاملی، صدابردار، جعفر علیان و ... هستند.

 

 

 

امتیاز شما