امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی رئیس سازمان اورژانس کشور از رسانه ملی

مشاهده ۴۲۴
۱۳۹۹/۰۲/۲۷- ۱۸:۵۴

رئیس سازمان اورژانس کشور در نامه‌ای به دکتر علی عسکری از تلاش‌های رسانه ملی در مباحث پیشگیری و فرهنگ‌سازی و انعکاس عملکرد گروه‌های پزشکی و درمانی و اورژانس کشور و همچنین پخش مستند «خط‌ شکن» قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در نامه دکتر کولیوند به رئیس رسانه ملی آمده است:

در این روزهای سخت که مدافعان سلامت تمام تلاش خود را در مبارزه با بیماری کرونا انجام می‌دهند و سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف همراه کادر درمانی حضور دارند تا با نهایت دقت در حفظ سلامت هموطنان عزیز موفق و سربلند باشیم، در بین این دستگاه‌ها رسانه ملی که همیشه در انعکاس، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه نقش برجسته‌ای داشته است، این بار نیز  همراه مدافعان سلامت نقش بی‌بدیلی را رقم زده است.

بدین‌وسیله از پوشش مناسب و شایسته رسانه ملی در مباحث پیشگیری و فرهنگ‌سازی و همچنین پوشش عملکرد تیم‌های پزشکی و درمانی خصوصاً جهادگران فوریت‌های پزشکی و اورژانس کشور و نیز پخش مستند «خط‌شکن» که بخش کوچکی از تلاش‌های همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی را در این شرایط سخت در شبکه‌های مختلف سیما و شبکه خبر به تصویر کشانده است، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است در ادامه راه بتوانیم با مساعدت‌های ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمندتان شاهد ارتقای سلامت جامعه و افزایش توانمندی‌های سازمان اورژانس کشور باشیم.‌

امتیاز شما