امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

روایت زندگی عماد مغنیه، فرمانده حزب الله لبنان از رادیو نمایش

مشاهده ۴۵۵
۱۳۹۹/۰۲/۲۸- ۱۳:۰۳

پخش سریال رادیویی«مرد سایه‌ها» از روز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت، در آستانه نزدیک شدن به روز قدس از رادیو نمایش آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه رادیویی«مرد سایه‌ها» درباره شخصیت عماد مغنیه، یکی از فرماندهان حزب الله لبنان است که در سال 2008 میلادی توسط سرویس جاسوسی اسرائیل ، موساد و سازمان سیا در شهر دمشق به شهادت رسید. این داستان از زاویه دید یکی از تروریست‌ها نقل می‌شود که در طول نمایش پی به شخصیت بی‌نظیر این مجاهد قهرمان می‌برد. برای نوشتن این نمایشنامه رادیویی از منابع مختلفی مانند کتاب فرمانده در سایه، سایت رسمی روزنامه‌ها استفاده شده است، همچنین  نظرات خانم فاطمه مغنیه، دختر شهید مغنیه درباره شخصیت فردی آن شهید بزرگوار در نوشتن این نمایشنامه موثر واقع شد.

مجموعه رادیویی «مرد سایه‌ها» در پنج قسمت و  با هنرمندی احمد گنجی، نورالدین جوادیان، بهرام سروری‌نژاد، نوشین حسن‌زاده، علی میلانی، عباس توفیقی، مسعود زنوزی‌راد ، اکبر ملایی، ماندانا محسنی، مهین نثری، محمد پورحسن ، مینو جبارزاده، امیر زنده دلان، حمید یزدانی، مجید حمزه، رامین پورایمان، کامیار محبی و ... تولید شده است.

این مجموعه رادیویی به تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشرف‌نژاد، کارگردانی نازنین مهیمنی و صدابرداری حیدر صفدری، از روز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ساعت 19 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

امتیاز شما