امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
آغاز فراخوان چهارمین جشنواره مستند
آغاز فراخوان چهارمین جشنواره مستند

حمایت صداوسیما از مستندسازان با رشد 50 درصدی حق پخش

مشاهده ۷۳۷
۱۳۹۹/۰۲/۲۹- ۱۴:۱۵
تعداد بازدید:737

رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند رسانه ملی از حمایت بیش‌تر از مستندسازان با رشد 50 درصدی حق پخش در این دوره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند و مدیر شبکه مستند با اعلام آغاز به کار چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند گفت: این جشنواره در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری فعالیت خود را شروع کرده است.

سلیم غفوری افزود: چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش مستندنگاری این جشنواره می‌کوشد تا با تشویق خبرنگاران و روزنامه‎نگاران برای افزایش قدرت نویسندگی، تحلیل و توصیف و انتخاب برترین گزارش‌های مستند در رسانه‌های نوشتاری در دو سال گذشته، گامی‌برای گسترش این رویکرد در جامعه باشد.

وی تصریح کرد: بخش عکس مستند هم با هدف شناسایی و حمایت از عکاسان مستعد و فعال در حوزۀ عکاسی مستند، کمک به رشد کیفی تولید و دیده شدن عکس مستند و حمایت و تقویت جریان تولید عکس مستند برگزار می‌شود.

مدیر شبکه مستند همچنین با اعلام رشد 50 درصدی حق پخش آثار راه یافته به چهارمین جشنواره مستند ادامه داد: امسال به مبالغ نقدی جوایز چهارمین جشنواره مستند افزوده شده تا مستندسازان با انگیزه بیش‌تری در این رویداد ملی شرکت کنند.

رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند تاکید کرد: از ویژگی‌های دیگر این دوره، اضافه شدن جوایز تخصصی مانند تدوین، تصویر و پژوهش و صدا به جشنواره است تا دیگر زحمتکشان عرصه مستند هم از این رویداد بی‌نصیب نباشند.

سلیم غفوری خاطرنشان کرد: در بخش مستندنگاری هم امسال افزایش رقم جایزه را شاهد خواهیم بود تا نویسندگان و خبرنگاران دغدغه‌مند عرصه رسانه با انگیزه‌ای مضاعف در این دوره جشنواره مشارکت داشته باشند.

گفتنی است هنرمندان مستندساز و خبرنگاران عرصه رسانه تا 10 تیر فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.festdoctv.com ضمن ثبت‎نام و ثبت اثر در این جشنواره ملی شرکت کنند.

امتیاز شما