امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تکثیر نسل و فرزندآوری از منظر مقام معظم رهبری

مشاهده ۵۲۷
۱۳۹۹/۰۲/۳۰- ۰۸:۵۲

برنامه«جمعیت، حال، آینده» با محور بازخوانی محتوای سیاست‌های کل جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  برنامه «جمعیت حال، آینده» کاری از گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت‌وگو است که با بررسی موضوع بازخوانی محتوای سیاست‌های کل جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و نگاهی به عملکرد مسئولان در این زمینه پخش می‌شود.

رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان فرمودند: «من بارها این را به مردم عرض کرده‌ام که پیر شدن کشور، کم شدن نسل جوان در چندین سال بعد، از همان چیزهایی است که اثرش بعداً ظاهر خواهد شد، وقتی هم اثرش ظاهر شد، آن روز دیگر قابل علاج نیست، اما امروز قابل علاج است.»

برنامه «جمعیت، حال، آینده» شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 با حضور کارشناسان حوزه جمعیت شناسی و با بررسی موضوعات مختلف اعم از کاهش جمعیت، افت نرخ باروری، پیر شدن جمعیت، سیاست‌ها و مشوق‌های فرزندآوری روی آنتن می‌رود. دکتر علی پژهان، استاد جمعیت‌شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد مرکز، سید‌اسد رجبی، خبرنگار خبرگزاری فارس و دکتر صالح قاسمی، کارشناس تحولات ایران و جهان، دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت، پژوهشگر، نویسنده مجموعه جنگ جهانی و مدرس دانشگاه از مهمانان این برنامه هستند.

مخاطبان رادیو گفت‌وگو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 در ارتباط باشند.

امتیاز شما