امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اغاز فراخوان چهارمین جشنواره مستند/ حمایت صداوسیما از مستند سازان با رشد ۵۰ درصدی حق پخش

مشاهده ۳۹۴
۱۳۹۹/۰۲/۳۰- ۱۰:۲۵

غفوری از رشد ۵۰ درصدی حق پخش آثار راه یافته به چهارمین جشنواره مستند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سلیم غفوری رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند و مدیر شبکه مستند با اعلام آغاز به کار چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند گفت: این جشنواره در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستند نگاری فعالیت خود را شروع کرده است.

غفوری افزود: چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش مستندنگاری این جشنواره می‌کوشد تا با تشویق خبرنگاران و روزنامه نگاران برای افزایش قدرت نویسندگی، تحلیل و توصیف و انتخاب برترین گزارش‌های مستند در رسانه‌های نوشتاری طی دو سال گذشته گامی در جهت گسترش این رویکرد در جامعه بردارد.

وی تصریح کرد: بخش عکس مستند هم با هدف شناسایی و حمایت از عکاسان مستعد و فعال در حوزۀ عکاسی مستند، کمک به رشد کیفیِ تولید و دیده شدن عکس مستند و حمایت و تقویت جریان تولید عکس مستند می‌ کند.

مدیر شبکه مستند با اعلام رشد ۵۰ درصدی حق پخش آثار راه یافته به چهارمین جشنواره مستند ادامه داد: امسال به مبالغ نقدی جوایز چهارمین جشنواره مستند افزوده شده تا مستند سازان با انگیزه بیشتری در این رویداد ملی شرکت کنند.

رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند تاکید کرد: از ویژگی‌های دیگر این دوره اضافه شدن جوایز تخصصی مانند تدوین، تصویر و پژوهش و صدا به جشنواره است تا دیگر زحمت کشان عرصه مستند هم از این رویداد بی نصیب نباشند.

سلیم غفوری خاطرنشان کرد: در بخش مستند نگاری هم امسال افزایش رقم جایزه را شاهد خواهیم بود تا نویسندگان و خبرنگاران دغدغه‌مند عرصه رسانه با انگیزه‌ای مضاعف در این دوره جشنواره مشارکت داشته باشند.

گفتنی است هنرمندان مستند ساز و خبرنگاران عرصه رسانه تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.festdoctv.com ضمن ثبت نام و ثبت اثر در این جشنواره ملی شرکت کنند.

 

امتیاز شما