امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید برنامه فاخر با موضوع شهدا، در دستور کار رسانه استانی

مشاهده ۳۲۷
۱۳۹۹/۰۲/۳۰- ۱۴:۲۶

اعضای ستاد یادواره شهدای یاک 40، با مدیرکل صدا‌وسیمای گلستان درخصوص انعکاس و برگزاری مراسم یادواره این شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، منتظر حجت در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای یاک 40 استان، تکریم شهدا را حرکتی شایسته دانست و افزود: نگاه ویژه به شهدا، نیاز امروز جامعه ماست و تولید برنامه فاخر و در شأن این عزیزان در دستور کار رسانه ملی و استانی است.

مدیرکل صدا‌وسیمای گلستان افزود: ایجاد امید در جامعه و تقویت اعتماد بین مردم و مسئولان از مهم‌ترین وظایف رسانه ملی و پرداختن به ایثار عظیم شهدا از سرفصل‌های اصلی برنامه‌سازی رسانه استانی است.

 نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نیز در  این دیدار گفت:  انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی است و شهدا هم در مسیر حرکت اباعبداله الحسین(ع)، خون پاکشان را نثار نهال نوپای انقلاب کردند و رویکرد انقلابی و جهادی صدا‌وسیمای گلستان در پرداختن به موضوع شهدا شایسته قدردانی است.

هزار جریبی، فرزند یکی از شهدای یاک 40، ترویج فرهنگ شهادت را ضامن سلامت جامعه در مقابله با دشمنان دانست و از تلاش رسانه استانی در مواجهه با شبیخون فرهنگی دشمن قدردانی کرد. در ادامه، کوهساری نماینده منتخب مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی نیز هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا را شناخت بیش‌تر ابعاد شخصیتی آن عزیزان و الگوسازی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آتی برشمرد و  نقش صدا‌وسیما را در این زمینه بی‌بدیل عنوان کرد.

امتیاز شما