امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی کارنامه 7 رئیس جمهور آمریکا در «حصار دور آزادی»

مشاهده ۴۸۱
۱۳۹۹/۰۲/۳۱- ۱۲:۰۹

حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه و کارشناس مسائل بین‎الملل به مناسبت آغاز محاصره اقتصادی ایران در آمریکا، میهمان شبکه چهار سیما می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «حصار دور آزادی» نام برنامه‎ای است که گروه سیاسی شبکه چهار سیما به مناسبت آغاز محاصره اقتصادی ایران تهیه و تدارک دیده است.
این برنامه روز پنجشنبه اول خرداد ساعت 14:30 با اجرای عباس طاهری روی آنتن می‎رود.
«حصار دور آزادی» مروری بر کارنامه 7 رئیس جمهور آمریکا از پیروزی انقلاب اسلامی است، در این برنامه تحریم‎ها از زمان ریاست جمهوری جیمی‌کارتر تا دونالد ترامپ و از منظر دو حزب جمهوری خواه و دمکرات واکاوی می‎شود.
در این برنامه بررسی می‌شود که: با این همه و با وجود ورود انقلاب به دهه پنجم تلاش های آمریکا برای پایان دادن به حیات انقلاب به ثمر نشسته و ایران امروز در شرایطی قوی تر از گذشته در عرصه داخلی و منطقه ای قرار دارد آمریکا زمانی که دید تحریم ها اثری بر روی اراده و وحدت و همدلی مردم ایران ندارد، شروع به آزمودن راه‎های دیگری کرده است، تمامی این عملیات روانی سنگین و فشارهای اقتصادی و تمدید تحریم‎ها برای کشاندن ایران به پای مذاکره است. آمریکایی‌ها به دنبال یک مذاکره نابرابر برای منافع خود در حوزه منطقه ای و موشکی هستند و می‎خواهند محدودیت‎های هسته ای را دائمی‌کنند.
به همین منظور حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه و کارشناس مسائل بین‎الملل به عنوان کارشناس در این برنامه حضور می‎یابد و این جریانات را بررسی و تشریح می‎کند.

امتیاز شما