امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

جشن عید فطر با رادیو فرهنگ

مشاهده ۵۰۹
۱۳۹۹/۰۳/۰۳- ۰۹:۲۵

شبکه رادیویی فرهنگ به مناسبت عید سعید فطر، ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی برای مخاطبان همیشگی خود پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه جامعه رادیو فرهنگ در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» 4 و 5 خرداد از ساعت 6:30، به موضوع عید سعید فطر و دستاوردهای یک ماه بندگی می‌پردازد. همچنین در برنامه روز 4 خرداد به روز دزفول و مقاومت و پایداری مردم این خطه اشاره می‌شود و 5 خرداد نیز در این برنامه  به مناسبت‌های روز، از جمله درگذشت استاد موذن‌زاده اردبیلی ، حمایت از خانواده زندانیان و هفته بدون دخانیات پرداخته می‌شود. برنامه «هفت کوچه» رادیو فرهنگ نیز در این دو روز سات 8:30 روایتگر آیین‌های وداع با ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در فرهنگ مردم است و در این برنامه جایگاه عید سعید فطر در فرهنگ مردم ایران بررسی می‌شود.

برنامه «در قلمرو فرهنگ» نیز 4 و 5 خرداد ساعت 12:15  به موضوع عید سعید فطر و پیشینه تاریخی و فرهنگی این جشن بزرگ مسلمین اختصاص دارد. مجله شنیداری شعر و ادبیات «ققنوس» نیز عنوان برنامه دیگری است که به مناسبت عید سعید فطر روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود و در این برنامه زنده علاوه بر شعرخوانی شاعران، تازه ترین رخدادهای ادبی، کارنامه شعری شاعران و تحلیل ادبیات کشورهای جهان، ظرفیت‌ها و ظرافت‌های ادبیات عامه و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی از زبان کارشناسان خبره و صاحب فن بیان می‌شود.

رادیو فرهنگ در شکرانه عید رمضان، سری جدید برنامه «هفت اقلیم» را با موضوع دغدغه‌های فرهنگی به عنوان پل ارتباطی میان مخاطبان و اهالی قلم، هنرمندان و فرهنگ‌مداران ساعت 19:30 تقدیم شنودگان رادیو فرهنگ می‌کند.

 

 

 

امتیاز شما