امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

خاله شادونه مهمان ویژه برنامه به خانه بر می‌گردیم می‎شود

مشاهده ۵۱۹
۱۳۹۹/۰۳/۰۳- ۱۱:۰۸

ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» به مناسبت عید سعید فطر در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته، از شبکه ۵ سیما پخش می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» یکشنبه ۴ خرداد‌‌،ساعت ۱۰:۳۰ پخش و بعد از چند هفته که در جدول پخش برنامه عصرگاهی شبکه ۵ قرار گرفته بود دوباره صبح‌های روز تعطیل میهمان خانه‌های مردم می‎شود.
قرار است این ویژه‌برنامه شاد و مفرح با اجرای مسعود روشن‌پژوه و فریبا باقری و به همراهی شهرام نیکیار روی آنتن شبکه ۵ سیما برود.
در برنامه ویژه روز عید سعید فطر یکشنبه ۴ خرداد، خاله شادونه (ملیکا زارعی) به همراه تعدادی از کودکان به استودیو می‌آیند تا پس از مدت‌ها میهمانی «به خانه بر می‌گردیم» برگزار شود.
همچنین خواننده جنوبی مطرح کشورمان ایرج کلهر به همراه گروه خود دیگر میهمان ویژه‌برنامه عید فطر به خانه بر می‌گردیم را تشکیل می‌دهند در کنار این میهمان‌ها قرار است سعدالله نصیری خواننده به نام کردزبان نیز برای مخاطبان به اجرای آواز بپردازد.
دکتر علی صدرا کارشناس مهارت‌های زندگی که در هر برنامه سلسله بحث‌هایی درباره مهارت‌های زندگی مطرح می‌کند، در این دو روز قرار است راه‌های تازه‌ای برای زندگی بهتر به علاقه‌مندان خود آموزش دهد.
آزاده ربیعی مربی پرطرفدار عروسک‌ساز برنامه «به خانه بر می‌گردیم» و رزیتا محمدپور هنرمند رزین‌کار نیز دیگر هنرمندانی هستند که به میهمانی این برنامه دعوت شدند تا عیدی بانشاط را برای مخاطبان شبکه ۵ سیما رقم بزنند.

امتیاز شما