امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

تازه‌های شعر و موسیقی خلیج فارس

مشاهده ۳۳۰
۱۳۹۹/۰۳/۰۳- ۱۱:۲۴

قطعات «براروم»، «قله امید»، «پلاک های ماندگار»، «لاله‌های عاشق» و «پهلوان جبهه» عناوین جدیدترین تولیدات حوزه موسیقی صداوسیمای مرکز خلیج فارس است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، واحد شعر و موسیقی مرکز خلیج فارس، قطعه «براروم» را با آهنگسازی مهدی آرامباش و خوانندگی رضا نصیری، تنظیم عمران طاهری، در ساختار پاپ و درخصوص برادر به مدت زمان 3 دقیقه تولید و ساخته است.

همچنین قطعه «قله امید» با موضوع همدلی و کار وتلاش  به مدت زمان 3 دقیقه با آهنگسازی و تنظیم  مهدی آرامباش، خواننده مسعود جعفری بفروئی در ساختار پاپ، با تلاش واحد شعر و موسیقی صداوسیمای خلیج فارس تولید شده است. 

 قطعه «پلاک‎های ماندگار» نیز با موضوع شهدای جبهه و مدافعان حرم با آهنگسازی و تنظیم عمران طاهری، به خوانندگی عمران طاهری، در ساختار پاپ و در مدت زمان 3 دقیقه به‎همت واحد شعر و موسیقی صداوسیمای خلیج فارس تهیه شده است. 

قطعه «لاله‌های عاشق» نیز در ساختار ارکسترال، با موضوع کنگره شهدای استان هرمزگان، به خوانندگی مهدی آرامباش، غلامرضا صنعتگر، حمید بشم و مجیدکمالی و آهنگسازی مهدی آرامباش و تنظیم صابر آرامباش تولید شد.

قطعه «پهلوان جبهه» با موضوع رشادت‌ها و شهادت سردار سلیمانی، به مدت زمان 3 دقیقه، به خوانندگی مسعود جعفری بفروئی درساختار پاپ و تنظیم و آهنگسازی مهدی آرامباش در واحد موسیقی مرکزخلیج فارس تولید شده است.

یادآور می‌شود آثار تولید شده در واحد شعر و موسیقی صداوسیمای خلیج فارس، ضمن تصویب در مرکز موسیقی و سرود سازمان صداوسیما مجوز پخش از شبکه‌های سراسری را نیز دریافت کرده است.

امتیاز شما