امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن «عید بندگی» و «سالروز آزادسازی خرمشهر» در صداوسیمای مرکز قزوین

مشاهده ۵۶۰
۱۳۹۹/۰۳/۰۳- ۱۵:۰۷

سیما و صدای مرکز قزوین با ویژه‌برنامه‌های «نفس ماه» و «شکرانه»، در تعطیلات عید سعید فطر همراه مخاطبان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه‌برنامه «نفس ماه» در دو نوبت صبح و شب، «چهلستون» روز دوشنبه به‌صورت شبانگاهی، برنامه اذانگاهی «تا آسمان» به‌صورت زنده با هدف ایجاد فضایی شاد برای مخاطبان، تقویت سنت حسنه صله رحم وآشنایی با آداب و رسوم مسلمانان جهان در عید سعید فطر از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

رادیو قزوین هم با پخش ویژه‌برنامه «شکرانه» به استقبال عید سعید فطر می‌رود. این برنامه صبح روز عید با بخش‌های مختلفی همچون گزارش مردمی، گزارش از جشن‌های عیدفطر، نمایش رادیویی، گفت‌وگو با هنرمندان، شعر خوانی، مسابقه و گفت‌وگوی تلفنی با گزارشگران مرکز درباره آداب و رسوم مردم نقاط مختلف استان در این ایام روی آنتن رادیو قزوین می‌رود.

معاونت فضای مجازی این مرکز نیز به‌مناسبت عید سعید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر با بارگذاری محتوایی متناسب تولیدات در صفحه ویژه رمضان (عید فطر) در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو(آپارات) و تمام ‌بسترهای فضای مجازی، فضاسازی و اطلاع‌رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت‌های مرکز پیرامون عید فطر در وب‌سایت و پیام‌رسان‌ها با ترند هشتگ‌هایی همچون #عیدمهربانی ،#فطرعیداحسان، #عیدفطرعیدمواسات و ...، تهیه و تولید و فضاسازی متناسب با ۳ خرداد در وب سایت و پیام رسان‌ها با ترند هشتگ هایی همچون #روزحماسه #۳خرداد #خرمشهرخونین_شهر به این مناسبت می‌پردازد.

شبکه قزوین همچنین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر علاوه بر پرداخت به این موضوع در برنامه‌های خانواده و شبانگاهی خود، در فواصل مختلف پخش با برقراری ارتباط زنده و ارتباط تصویری با مرکز آبادان، حال و هوای شهر خرمشهر و مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس را منعکس خواهد کرد. رادیو قزوین هم با برقراری ارتباط زنده در مرکز آبادن و برنامه «شهر خورشید» با برنامه‌سازان و شنوندگان خوزستانی برای گرامیداشت سوم خرداد همراه می‌شود.

امتیاز شما