امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ورود کشتی‌های ایرانی به ونزوئلا از زاویه دیگر بررسی می‎شود

مشاهده ۴۳۸
۱۳۹۹/۰۳/۰۶- ۱۳:۲۴

با ورود کشتی‌های ایرانی به ونزوئلا در میان اسکورت نظامی این کشور شاهد در هم شکسته شدن تحریم‎های آمریکا علیه دو کشور هستیم، از این رو برنامه «از زاویه دیگر» در کانال بالکان شبکه سحر به ابعاد سیاسی و اقتصادی این اتفاق مهم بین‎المللی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تحویل محموله بنزین در نزدیکی ایالات متحده با پرچم جمهوری اسلامی ایران به‎همت کشوری که متحمل شدیدترین تحریم‎های آمریکاست به کشور دیگری که آن هم درگیر تحریم است حاکی از بی‎اثر بودن هجمه‌های تبلیغاتی غرب است.
در این میان واکنش تند تهران و کاراکاس به تحرکات احتمالی آمریکا نشان می‎دهد که کشور ما یا کشورهای دیگری که با تحریم های ظالمانه و یکجانبه غرب روبه‎رو شده‎اند، می‎توانند با همکاری با یکدیگر زمینه خنثی‎سازی تحریم‎های برعلیه واشنگتن را فراهم سازند.
دکتر احمد تیموری استاد علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان مهمان حاضر در استودیوی برنامه، همچنین در خصوص اقدام به مشابه‎سازی اوضاع امروز نقاط مختلف جهان در مواجهه با ویروس کرونا و لزوم همکاری‌های گسترده در عرصه‌های پزشکی و اقتصادی و مقابله با تحریم‎های یکجانبه آمریکا مطالب مهمی مطرح می‌کند.
«از زاویه دیگر» سه‌شنبه 6 خرداد ساعت 16:30 به وقت تهران با اجرای معمر اسپاهیچ و تهیه‎کنندگی سعید دیانتی در مدت زمان 30 دقیقه از کانال بالکان شبکه سحر پخش می‎شود.

امتیاز شما