امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

کنکاش چالش‌های کرونا برای رژیم صهیونیستی در پرس‌تی‌وی

مشاهده ۳۲۰
۱۳۹۹/۰۳/۰۶- ۱۴:۰۲

نقد و بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی در مقابله با ویروس کرونا در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی‌وی انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با نگاهی به اعتراضات جامعه یهودیان ارتدکس رژیم صهیونیستی نسبت به اعمال محدودیت‌های ناعادلانه برای آن‌ها توسط رژیم صهیونیستی به منظور مقابله با کرونا، به بحث و بررسی وضعیت شیوع کرونا در رژیم صهیونیستی و اقداماتی که این رژیم برای جلوگیری از گسترش این ویروس در دست اقدام دارد، می‌پردازد.

در این برنامه با بررسی اعتراضات به تصمیم‌های سران این رژیم مبنی بر اعمال تبعیض علیه گروه‌های مختلف در سرزمین‌های اشغالی و حمایت از یهودیان سکولار، سابقه رژیم صهیونیستی در سرکوب یهودیان ارتدکس افراطی و استانداردهای دوگانه این رژیم در مقابله با کرونا و سخت‌گیری‌های بیش از حد در برخی از مناطق مورد نقد و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

این برنامه همچنین با نگاهی به درگیری‌های نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی و یهودیان ارتدوکس افراطی که اغلب در مناطق فقیرنشین زندگی می‌کنند، اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درخصوص شیوع کرونا در سرزمین‌های را مورد واکاوی قرار خواهد داد.

«داخل اسراییل» به تهیه‌کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 7 خرداد ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00 ، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

امتیاز شما