امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

فیلم‎های شبکه نمایش در نیمه خرداد

مشاهده ۱۰۷۰
۱۳۹۹/۰۳/۱۰- ۰۷:۲۴

شبکه نمایش به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، فیلم‎های سینمایی متناسب با این ایام را پخش می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد فیلم‎های سینمایی «آن سفرکرده»، «صنوبر»، «هویت»، «مثل یک پدر»، «ملک سلیمان»، «قیام»، «بازماندگان» و ... را پخش می‎کند و همچنین به مرور آثار زنده یاد یدالله نجفی، صدابردار و صداگذار فقید سینما و تلویزیون می‌پردازد.
وی فارغ التحصیل رشته صدابرداری از مدرسه عالی تلویزیون و سینما (دانشگاه صداوسیمای فعلی) بود و فعالیت در تلویزیون را به عنوان صدابردار از سال ۱۳۵۵ و کار سینما را از سال ۱۳۶۹ با صدابرداری «به خاطر همه چیز» آغاز کرد و توانست موفقیت‎های بسیاری را کسب کند.
یدالله نجفی، سوم بهمن ۱۳۹۴، در سن ۵٩ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت. فیلم‎های سینمایی این صدابردار که به ترتیب در ساعت ۲۱ شنبه ۱۰ خرداد ماه تا جمعه ۱۶ خرداد پخش می‎شوند: «بید مجنون»، «نیاز»، «نجات یافتگان»، «تولد یک پروانه»، «اینجا چراغی روشن است»، «شب واقعه» و «قاعده بازی» هستند.

امتیاز شما