امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

بررسی خصوصیات و سیره عملی معمار انقلاب در رادیو زیارت

مشاهده ۲۰۴۴
۱۳۹۹/۰۳/۱۰- ۱۱:۳۷

ویژه برنامه «عبد صالح» با تبیین و بررسی سیره و سوابق مبارزات حضرت امام خمینی(ره) با موضوعات متنوع و کارشناسی تاریخی صاحبنظران این حوزه به‎صورت زنده از «رادیو زیارت» پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «عبد صالح» با موضوع سیره امام خمینی(ره) به‎صورت زنده از استودیو صبا رادیو زیارت پخش می‌شود. این برنامه که از بخش‎های متنوعی بهره برده است به تهیه‎کنندگی محمدناصر رازجو و اجرای مهرام کاظمی تولید می‌شود.
«عبد صالح» از بخش‎هایی همچون کارشناسی با موضوع مرور اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیره و شیوه امام خمینی (ره) در خانواده، بیان خاطرات یاران و شاگردان امام و پخش نظرات و گزارش های مردمی تشکیل شده است.
همچنین مقرر شده است درصورت هم زمانی این برنامه با سخنرانی مقام معظم رهبری مد ظله العالی، سخنان معظم‎له به‎طور کامل در این برنامه پوشش داده شود. در «عبد صالح» ارتباط تلفنی و بهره‎گیری از کارشناسی آیات عظام مکارم شیرازی و ناصری و دکتر عبدخدایی به‎صورت تلفنی پخش می‎شود.
«عبد صالح» به‎مدت 120 دقیقه از ساعت 10 صبح تا 12 روز چهاردهم خرداد از استودیوی صبا رادیوزیارت به‎صورت زنده پخش می‌شود.
ویژه برنامه «صحن امام» عصر روز سیزدهم و چهاردهم خرداد، از ساعت 19 تا 21 به مدت 120 دقیقه و به تهیه‎کنندگی محمدجواد دهقان به صورت زنده روی آنتن می‎رود. اجرای این برنامه را میثم مسرور بعهده دارد.
در این برنامه نظر امام خمینی (ره) درباره زیارت، شیوه و سیره ایشان در این باره و بیان خاطراتی از همراهان و یاران ایشان درایام حضور و تبعید ایشان در نجف اشرف پخش می‎شود.
«صحن امام» از استودیو اختصاصی رادیو زیارت در صحن انقلاب حرم حضرت امام رضا علیه السلام روی آنتن می‎رود.
«رادیوزیارت» را می‎توان از طریق موج FM  ردیف 5/99 در شهرهای مشهد مقدس، شیراز، بجنورد، بیرجند و در شهر تهران ردیف 5/89 و شهر قم 1/99 مگاهرتز و همچنین در سراسر کشور و همچنین برای همه مشتاقان در سرتاسر جهان از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی ziarat.seda.ir  و پایگاه ایرانصدا به‎صورت زنده قابل دریافت است.

امتیاز شما